Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur Jag ska köpa en rex-kanin våren 09. Någon som vet hur deras temperament är? Är de duktiga att hoppa? Kommer dvärgväduren och rex bra...
Svar
4
· Visningar
2 636
Senast: OonettanOo
·
Övr. Djur Var i en djuraffär i en annan ort och kollade på kaniner och lite andra djur. Det brukar en liten info lapp om ras,vikt,storlek m.m,som...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Puma
·
Övr. Djur Om man har en kanin och ska åka bort, hur tar den att bäras ut ur huset och in i en bil? givetvis ingen iskall bil. Men det blir ändock...
Svar
4
· Visningar
1 281
Senast: butterflys_kg
·
Övr. Djur Just i detta NU håller min lilla kanintjej på å dra päls!! Hon har haft ungarna i magen nu i 31 dagar å nu håller hon på å "pälsar" in...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Oliwen
·
Övr. Djur När brukar kaniner oftast föda sina ungar? Min lilla tjej har fått en kull på 2 små förut och då fick hon dom på kvällssidan när vi inte...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: _satelit_93
·
E
Övr. Djur hej! vi köpte en söt liten löwen hona i maj, då var hon 8 veckor gammal. hon var urgullig fram tills för en månad sen. hon har börjat...
Svar
9
· Visningar
7 929
Senast: aalice_
·
L
Lantbruksdjur http://www.youtube.com/watch?v=XGar37WVdkc hur vanligt tror ni detta är? :D Allt kan väl ändå klassas som husdjur.
Svar
9
· Visningar
9 796
Senast: nepita
·
A
Övr. Djur Hej Jag läste på en sida att man kunde använda en transportbur till bolåda! är det sant !? /Alice
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Oliwen
·
A
Övr. Djur Hej ^^ vet ni några bra sidor om kaninavel ? /Alice
Svar
1
· Visningar
800
Senast: kaninlina
·
Övr. Djur Min kanintjej ska ha ungar om bara någon dag och det börjar bli dax å sätta in bolåda! Hon bor inomhus i en bur på 50x100cm. Är det...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: kaninlina
·
X
Övr. Djur Hej igen! Här kommer fler kanin frågor!!! Men jag måste bara fråga, är det någon mer som har en knasig kanin som ligger i sin egen...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Dahlgren
·
Övr. Djur http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewSpecial.action?id=41&entryId=863 Kolla in DETTA!! Helt fantastiskt tycker jag...
Svar
16
· Visningar
2 194
Senast: DeDa
·
A
Övr. Djur Hej! Det är så här att min kanin ska snart få ungar (hon bär inte på dom än) men jag är orolig för en sak,det är så här att jag...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: sally_lipton
·
P
Övr. Djur Jösses, att så små liv kan betyda så mycket. Var med dottern på utställning idag. Dotter har varit så ledsen och arg då jag avlivade...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Underbar
·
A
Övr. Djur Hej :D Jag undrar om kaninen honan kan vara 5-6 månader när den ska få kaninungar eller är det bättre att vänta ? också när...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: sally_lipton
·
Lantbruksdjur En av våra hönor verkar ha fått problem med att lägga ägg. Våra hönor har nyss börjat lägga sina första små ägg. Men på den ena av...
Svar
14
· Visningar
6 884
Senast: Doccan
·
A
Övr. Djur Hej ! Jag har tänkt att skaffa kaninungar och då undrar jag lite saker: 1. Min kompis som min kanin(hona) ska para sig med är en...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vi har guppi fiskar i akvariet (tror dom heter så) som har fått nån sjukdom :crazy: Först blir dom liksom krokiga, eller böjda sen...
Svar
9
· Visningar
5 304
Senast: Kusebuse
·
Övr. Djur http://uk.youtube.com/watch?v=we9_CdNPuJg :eek::rofl:
Svar
11
· Visningar
1 462
Senast: Luem
·
Övr. Djur min belgiska jätte är sjuk. han äter inte och dricker inte. kluckar i magen men är pigg som sjutton och betar gärna gräs. mjuk i...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: mylisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka