Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Hej Jag läste på en sida att man kunde använda en transportbur till bolåda! är det sant !? /Alice
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Oliwen
·
A
Övr. Djur Hej ^^ vet ni några bra sidor om kaninavel ? /Alice
Svar
1
· Visningar
800
Senast: kaninlina
·
Övr. Djur Min kanintjej ska ha ungar om bara någon dag och det börjar bli dax å sätta in bolåda! Hon bor inomhus i en bur på 50x100cm. Är det...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: kaninlina
·
X
Övr. Djur Hej igen! Här kommer fler kanin frågor!!! Men jag måste bara fråga, är det någon mer som har en knasig kanin som ligger i sin egen...
Svar
14
· Visningar
1 470
Senast: Dahlgren
·
Övr. Djur http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewSpecial.action?id=41&entryId=863 Kolla in DETTA!! Helt fantastiskt tycker jag...
Svar
16
· Visningar
2 194
Senast: DeDa
·
A
Övr. Djur Hej! Det är så här att min kanin ska snart få ungar (hon bär inte på dom än) men jag är orolig för en sak,det är så här att jag...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: sally_lipton
·
P
Övr. Djur Jösses, att så små liv kan betyda så mycket. Var med dottern på utställning idag. Dotter har varit så ledsen och arg då jag avlivade...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Underbar
·
A
Övr. Djur Hej :D Jag undrar om kaninen honan kan vara 5-6 månader när den ska få kaninungar eller är det bättre att vänta ? också när...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: sally_lipton
·
Lantbruksdjur En av våra hönor verkar ha fått problem med att lägga ägg. Våra hönor har nyss börjat lägga sina första små ägg. Men på den ena av...
Svar
14
· Visningar
6 825
Senast: Doccan
·
A
Övr. Djur Hej ! Jag har tänkt att skaffa kaninungar och då undrar jag lite saker: 1. Min kompis som min kanin(hona) ska para sig med är en...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Vi har guppi fiskar i akvariet (tror dom heter så) som har fått nån sjukdom :crazy: Först blir dom liksom krokiga, eller böjda sen...
Svar
9
· Visningar
5 294
Senast: Kusebuse
·
Övr. Djur http://uk.youtube.com/watch?v=we9_CdNPuJg :eek::rofl:
Svar
11
· Visningar
1 431
Senast: Luem
·
Övr. Djur min belgiska jätte är sjuk. han äter inte och dricker inte. kluckar i magen men är pigg som sjutton och betar gärna gräs. mjuk i...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: mylisen
·
Övr. Djur Jag har länge velat skaffa iller, men det kommer bli efter att jag flyttat hemifrån. Varken mamma eller hunden här hemma skulle tolerera...
Svar
10
· Visningar
2 008
Senast: Zaria
·
Övr. Djur Vi ahr tydligen köpt två getter hos mamma i söndags. Ska till mamma idag och getterna står i en box i vårat stall. De är ine tama och...
Svar
16
· Visningar
2 910
Senast: flickancarra
·
Ä
Övr. Djur Mina råttpojkar har löss! Varifrån kommer de? Har läst på om olika medel, men vilket är billigast/bäst? Ska buren städas i samband med...
Svar
2
· Visningar
2 892
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur Har en liten fundering på hur pass bra hö (närings och proteinmässigt) får egentligen måste ha. Har två baggar en Helsinge och en...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: MadickenII
·
X
Övr. Djur Jag hade tidigare 2 kanin honor, varav den ena dog. Skaffade därför två som kaninungar som skulle hålla min Gumman sällskap, eftersom...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Xanthine
·
Övr. Djur Tänkte att i denna tråd kan alla få presentera sina hängörade kaniner. :) Börjar med att presentera mina 3, samt familjens...
Svar
12
· Visningar
3 922
J
Övr. Djur Ska på utställning med min vita dvärghare men hennes tassar är helt gula.. Har försökt tvätta dom med diskmedel men det hjälpte inte...
Svar
4
· Visningar
4 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka