Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Övr. Djur Tidningen tänker göra ett reportage om min ko Lisa på julafton, som dragplåster för tidningsförsäljning. Tanken är att berätta om Lisas...
Svar
19
· Visningar
1 486
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Djur Jag blev intervjuad på lokalradion idag.... om minigrisar. Vill ni höra inslaget kan man göra det en månad framåt på sk podradio. Gå...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Behöver hjälp med burstorlek till min lille kaninkille. Han är nu ca 6 månader. Han är en dvärgvädur/vanlig vädur. Skulle en bur som...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Som rubriken.... Vad är det:confused: Detta gäller kaniner...
Svar
3
· Visningar
1 604
Senast: Oliwen
·
S
Övr. Djur Hejsan! Jag har två kaniner en hane och en hona, dom lever i samma bur. Och jag misstänker nu att hon har blivit dräktig men jag vet...
Svar
9
· Visningar
2 634
Senast: Coronas_Marsvin
·
F
Övr. Djur Tjoo, vet inte om jag är i rätt tråd nu, men vet inte riktigt vart jag kan få hjälp med mina frågor, Jag har tittat runt lite på nätet...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Millsing
·
Övr. Djur Trodde min stumpa skulle dö idag... Vi sitter som vanligt och gosar alla tre och de får som vanligt dela på en c-vitamin tablett...
Svar
15
· Visningar
3 329
Senast: Cattis_E
·
A
Övr. Djur Hej alla :D Nu har jag en liten fråga : vad är en bolåda ? och nu tror ni säkert att jag snart ska få kaninungar utan att ha läst...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: aalice_
·
M
Övr. Djur Nu ska jag dra hela den här historien då... Det började för ca 1 år sen då min kanin började få besvär med andningen.. Det började...
2
Svar
20
· Visningar
2 562
Senast: Mandaz
·
Övr. Djur Kan inte ni som har koll på olika färger på kaniner lägga in lite bilder och berätta vad det är för färg!?!? Själv har jag NOLL koll på...
Svar
14
· Visningar
4 248
Övr. Djur Vad ger ni för mat till era små kaninungar när dom börjar äta riktig mat??? Ger ni samma mat som mamman eller ger ni något speciellt...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Puma
·
A
Övr. Djur Hej! min kanin är snart ungefär 5 månader. Hon är en dvärgvädur och tycker ni att jag ska vänta några månader till eller går det...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Nera
·
D
Övr. Djur När jag skullle ut och sätta upp vindskyddet igår kväll, såg jag att det var något som inte stämde. Min ena honkanin, Molly, brukar...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: Mynta2
·
D
Övr. Djur Jag ska köpa en rex-kanin våren 09. Någon som vet hur deras temperament är? Är de duktiga att hoppa? Kommer dvärgväduren och rex bra...
Svar
4
· Visningar
2 635
Senast: OonettanOo
·
Övr. Djur Var i en djuraffär i en annan ort och kollade på kaniner och lite andra djur. Det brukar en liten info lapp om ras,vikt,storlek m.m,som...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Puma
·
Övr. Djur Om man har en kanin och ska åka bort, hur tar den att bäras ut ur huset och in i en bil? givetvis ingen iskall bil. Men det blir ändock...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: butterflys_kg
·
Övr. Djur Just i detta NU håller min lilla kanintjej på å dra päls!! Hon har haft ungarna i magen nu i 31 dagar å nu håller hon på å "pälsar" in...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: Oliwen
·
Övr. Djur När brukar kaniner oftast föda sina ungar? Min lilla tjej har fått en kull på 2 små förut och då fick hon dom på kvällssidan när vi inte...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: _satelit_93
·
E
Övr. Djur hej! vi köpte en söt liten löwen hona i maj, då var hon 8 veckor gammal. hon var urgullig fram tills för en månad sen. hon har börjat...
Svar
9
· Visningar
7 915
Senast: aalice_
·
L
Lantbruksdjur http://www.youtube.com/watch?v=XGar37WVdkc hur vanligt tror ni detta är? :D Allt kan väl ändå klassas som husdjur.
Svar
9
· Visningar
9 795
Senast: nepita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama