Vad ska jag göra?

Sv: Vad ska jag göra?

Som jag har sagt tidigare i tråden så kan jag inte ta bort honom så länge han mår som han gör nu. Han älskar sitt liv varje dag, det känns inte direkt som om det är jag som ska bestäma att det är dags för honom att sova in nu.

Jag är medveten om att han är gammal. Det var nått som inte var något hinder hos veterinären iaf verkade det som..

Det där med antibiotika ska jag egentligen inte uttala mig om eftersom jag inte är någon veterinär, men jag vet iaf att det finns kaniner som har fått antibiotika kurer längre...

Här har det inte hänt något sp än, det glider på och min Ninis är glad och gosig :D

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
947
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 093
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 994
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 898
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar