JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Mandaz
Startdatum
Startdatum
19 Nov 2008
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
2 592
Sv: Vad ska jag göra?
Som jag har sagt tidigare i tråden så kan jag inte ta bort honom så länge han mår som han gör nu. Han älskar sitt liv varje dag, det känns inte direkt som om det är jag som ska bestäma att det är dags för honom att sova in nu.
Jag är medveten om att han är gammal. Det var nått som inte var något hinder hos veterinären iaf verkade det som..
Det där med antibiotika ska jag egentligen inte uttala mig om eftersom jag inte är någon veterinär, men jag vet iaf att det finns kaniner som har fått antibiotika kurer längre...
Här har det inte hänt något sp än, det glider på och min Ninis är glad och gosig
Hundhälsa
Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor.
Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Hundhälsa
Hej alla!
Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan.
Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Det finns ingen förplikltelse i att titta.
Däremot kan det vara bra för ens tankar. Hur skulle det kännas, etc.
Åk och titta.
tanten
9 minuter sedan
Svar: 1 025
Visningar: 32 116
Allmänt
Kriget i Ukraina, 2023 edition
Samhälle Funderade lite var jag skulle lägga den här, men eftersom det egentligen inte har någonting att göra med tRump utan Elon så fick det bli...
Mia_R
10 minuter sedan
Svar: 813
Visningar: 56 391
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Gardiner upplagda och upphängda på mindre än 30 minuter.
Eller ett år, beroende på hur man ser det.
sthu
Idag kl 19:05
Svar: 1 463
Visningar: 76 024
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Haha stol har jag med på utomhusutställningar :D Nu räknar jag med att sitta på ett täcke bredvid buren. Har plats för två i buren, men...
Red_Chili
9 minuter sedan
Svar: 931
Visningar: 52 644
Hund
Silverduk
Övr. Hund Tack för svar!
Har surfat runt och det fanns ju en uppsjö av dukar. Har förstått att det är risk för repor nu när jag läst, inte...
Hund!
18 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 86
Hund
Världscupen 2024/2025
Hoppning Det känns bra att det finns så många väldigt kompetenta kvinnliga ryttare också, ska bli intressant att se hur utvecklingen ser ut om...
Görel
1 minut sedan
Svar: 283
Visningar: 12 532
Grenar
Föräldrar till barn som rider
Gnägg Skrittar av efter att ha varit på öppen bana och visat ponnyn dressyrstaket för första gången. Jaha? Sa han. Och så tycker han att det...
Ninnurur
Idag kl 17:38
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Va? De två jag har fungerat med har verkligen inte flåsat mig i nacken, snarare tycker de att jag är fantastiskt överkommunikativ typ...
Stergo
Idag kl 17:07