Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Hej alla:) Om några veckor ( ungefär 3 veckor) blir min kanin 5-6 månader(ska kolla upp det) är det bra för första kullen? och hon...
Svar
12
· Visningar
2 497
Senast: Decemberunge
·
G
Övr. Djur Jag har nu listat ut hur min bur kommer att vara och jag vill gärna ha åsikter om den (: så den blis så bra som möjligt! Den kommer att...
Svar
7
· Visningar
2 173
Senast: vego96
·
S
Övr. Djur Så här ligger det till. .Har två honor som snart är 1 år.. Problemet är att ena äter precis hela tiden.. Hon är EXTREMT matglad och allt...
2
Svar
21
· Visningar
2 848
Senast: OonettanOo
·
Övr. Djur jag har en köttätande kanin! :rofl: så fort han har möjlighet så springer han till kattens matskål och äter torrfoder :crazy: han har...
Svar
18
· Visningar
3 730
·
Övr. Djur Var och strosade på stan idag och går förbi ett skyltfönster och jag håller på att tappa hakan. I skyltfönstret står en stor vas skulle...
Svar
13
· Visningar
1 341
·
O
Övr. Djur Hejsan , är det någon som vet vad det kostar att kastrera Bagge ? ja jag vet, jag kan ringa veterinären;) men på helger tar dom bara...
Svar
6
· Visningar
6 447
·
Övr. Djur Igår upptäckte jag att min kaninhane hade gjort rackartyg, börjat gräva på cementen i väggarna och ätit upp knapparna på min...
Svar
3
· Visningar
1 839
Senast: R8n
·
Övr. Djur Ja, Kanske lite tidigt att starta en sådan här tråd. Nu vill jag höra vilka som har släppt sin bagge hos tackorna: Om du har samma...
2
Svar
25
· Visningar
2 730
Övr. Djur Kan kaniner snarka? :p min kanin är en ute kanin. hela året om. och buren står intill mitt sovrums fönster. för någon natt sedan...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Känsliga tittare varnas!!! Vad säger man om behandlingen? Fruktansvärt! http://youtube.com/user/convincedsilence
2
Svar
20
· Visningar
2 502
Senast: MinIan
·
N
Övr. Djur Någon som har kul julbilder på sina djur, jag börjar Lambi blir lite fotad och gillar det. Min ko Lisa Er tur, bomba med...
Svar
10
· Visningar
1 894
Senast: Donkey
·
Övr. Djur Jag brukar sällan skriva in länkar på folk, men detta är helt ofattbart. Filmen är på tyska, så någon tysktalande får gärna...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Ja, som det låter; Chillingar igen.. Vi har fått tillökning i chinchillafamiljen, denna gång tvillingar. Det är lite svårt att se när...
Svar
13
· Visningar
1 430
Senast: movi
·
S
Övr. Djur Nu behöver jag ställa lite frågor! :grin: För 4 veckor sedan så fick vår kompis marsvin 2 ungar, och vårt marsvin är pappa! I...
Svar
12
· Visningar
1 648
Senast: MikaTela
·
Lantbruksdjur En fundering bara... Kan man ha lamm bara över sommaren och kan det i så fall gå ihop sig med inköp vs. slaktpris? Vi har en del mark...
Svar
12
· Visningar
1 719
Senast: Cilva
·
Övr. Djur Finns en sådan på Gnägg så kan vi ha en här också:p för de som inte vet hur det går till så börjar jag med att önska en bild jag...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
26 607
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Djur Hittade ett par påsar med någon gnagarblandning i skafferiet. Är det här något småfåglarna eller skatorna kan/bör äta? Det står inte...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Nelly_Muffin
·
Övr. Djur Vår fjärilsciklidhane har fått svamp i pannan, misstänker vi, en vit, lite luddig fläck. Frågan är vad man ska göra åt det? Vi har inget...
Svar
4
· Visningar
7 400
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Såg någon programmet i går om en gård som brann. Det brann tror jag i masor av ladugårdsbyggnader. INGEN ville gå in och rädda de kor...
Svar
10
· Visningar
1 412
Övr. Djur Nån gång nu i höst (mao när som helst typ :p) så kommer en ny serie visas på Discovery Channel - "Animals of unusual sizes". Bara för...
2
Svar
24
· Visningar
3 859
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna