Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Ja, Kanske lite tidigt att starta en sådan här tråd. Nu vill jag höra vilka som har släppt sin bagge hos tackorna: Om du har samma...
2
Svar
25
· Visningar
2 729
Övr. Djur Kan kaniner snarka? :p min kanin är en ute kanin. hela året om. och buren står intill mitt sovrums fönster. för någon natt sedan...
Svar
2
· Visningar
1 333
Senast: MinIan
·
Övr. Djur Känsliga tittare varnas!!! Vad säger man om behandlingen? Fruktansvärt! http://youtube.com/user/convincedsilence
2
Svar
20
· Visningar
2 501
Senast: MinIan
·
N
Övr. Djur Någon som har kul julbilder på sina djur, jag börjar Lambi blir lite fotad och gillar det. Min ko Lisa Er tur, bomba med...
Svar
10
· Visningar
1 888
Senast: Donkey
·
Övr. Djur Jag brukar sällan skriva in länkar på folk, men detta är helt ofattbart. Filmen är på tyska, så någon tysktalande får gärna...
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Ja, som det låter; Chillingar igen.. Vi har fått tillökning i chinchillafamiljen, denna gång tvillingar. Det är lite svårt att se när...
Svar
13
· Visningar
1 429
Senast: movi
·
S
Övr. Djur Nu behöver jag ställa lite frågor! :grin: För 4 veckor sedan så fick vår kompis marsvin 2 ungar, och vårt marsvin är pappa! I...
Svar
12
· Visningar
1 641
Senast: MikaTela
·
Lantbruksdjur En fundering bara... Kan man ha lamm bara över sommaren och kan det i så fall gå ihop sig med inköp vs. slaktpris? Vi har en del mark...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Cilva
·
Övr. Djur Finns en sådan på Gnägg så kan vi ha en här också:p för de som inte vet hur det går till så börjar jag med att önska en bild jag...
21 22 23
Svar
446
· Visningar
26 266
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Djur Hittade ett par påsar med någon gnagarblandning i skafferiet. Är det här något småfåglarna eller skatorna kan/bör äta? Det står inte...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Nelly_Muffin
·
Övr. Djur Vår fjärilsciklidhane har fått svamp i pannan, misstänker vi, en vit, lite luddig fläck. Frågan är vad man ska göra åt det? Vi har inget...
Svar
4
· Visningar
7 399
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Såg någon programmet i går om en gård som brann. Det brann tror jag i masor av ladugårdsbyggnader. INGEN ville gå in och rädda de kor...
Svar
10
· Visningar
1 412
Övr. Djur Nån gång nu i höst (mao när som helst typ :p) så kommer en ny serie visas på Discovery Channel - "Animals of unusual sizes". Bara för...
2
Svar
24
· Visningar
3 854
Senast: gul_zebra
·
H
Övr. Djur Kolla va ja fick på kort i vår trädgård, det e andra gången de e här o äter de äpplena som trillat ner på marken, det är en ko med kalv :)
Svar
17
· Visningar
1 506
Senast: Ljulius
·
Ä
Lantbruksdjur Vi funderar på att såsmåningom skaffa får, kanske 2 st, räcker det eller behöver de större flock? Tanken är att de ska beta där...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: BREA
·
Övr. Djur Hmm.. varför blir det så ofta ett horn i pannan?
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Tinen
·
Övr. Djur Vår lille kaninhanne kastreras på onsdag, då han inte är snäll mot vår äldre hona längre. Han är 8 månader nu, och har väl blivit...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: vego96
·
Övr. Djur Såhär förflyttades mina marsvin från buren i köket till hagen (stor som en mindre hundgård) ute. I början sattes de i en korg men...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Min kanin fick för ca 3-4 veckor sen sår på ryggen. På nåt sätt hade han lyckats komma in till andra kaninen. Tyckte att såren läkt bra...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Skulle gå ut i stallet och ge hästarna mat förut, då låg vår Belgiska jätte Åke död på golvet i höladan....gissa om jag fick en chock...
Svar
15
· Visningar
1 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Sytråden del 4
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar