Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Ikväll fick min ena marsvinshane avlivas akut pga urinsten. Han var inte så gammal, cirka 2,5 år, och nu har vi en ensam hane i samma...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Con
·
Däggdjur Ska då skaffa ett par kaniner. Men vet inte rikitigt om jag ska ha två honor eller en hona och hane. helst vill jag slippa kastrera. Hur...
Svar
15
· Visningar
1 942
Senast: Emmelliiie
·
Däggdjur jag har letat och letat men jag hittar ingen info nånstans om vilka regler som gäller vid transport av kaniner och hur stl ska vara till...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: _satelit_93
·
M
Däggdjur Någon som är duktig på färggenetik (eller vad det heter)? :angel: Min dvärgvädurshane är madagaskar färgad och honan är av rasen löwen...
Svar
12
· Visningar
2 707
Senast: Luem
·
T
Däggdjur Om man vill ställa ut sin kanin, måste den då vara märkt? Läste på någon sida att dom måste vara märkta med siffror i örat, stämmer det...
Svar
2
· Visningar
3 495
·
L
Däggdjur Ni med hoppkaniner, hur lyckades ni? Berätta allt från hur ni hanterade koppelvänjnig till att hoppa riktiga banor. :D Jag har en...
2
Svar
24
· Visningar
3 367
·
Däggdjur Alla som hoppar med sina kaniner hur gjorde ni för att få dom att hoppa?:D Jag behöver lite tips och sånt:p Tack på förhand skuggan_
Svar
1
· Visningar
1 034
·
G
Däggdjur Min nya kanin unge funderar jag på att börja hoppa med om några veckor för hon har bara vart hpos mig 1 dag Men hur gör man för att...
Svar
4
· Visningar
1 318
·
Övr. Djur Idag hittade vi en liten besökare i vårt stall, men vi har ingen aning om vad det är för djur?:confused: Jag såg bara väldigt snabbt...
Svar
12
· Visningar
3 818
Senast: Lindsen
·
Ä
Övr. Djur Hur stor/liten skillnad är det på hästar och kor egentligen? Kan man få en "vild" ko tam? Detta gäller då en highland cattle flicka på...
Svar
7
· Visningar
3 035
Senast: Ängslig
·
Övr. Djur Fick en hög kokt potatis av mamma igår... Till råttorna då alltså, men de hade redan fått ett helt glasspaket med potatis, korv...
Svar
3
· Visningar
2 675
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur någon som känner till någon slags uppfödare som säljer undulater? enda anledningen till att jag inte vill köpa ifrån djuraffär är för...
Svar
4
· Visningar
1 049
Övr. Djur Hej! Min hemelin (Löwen) behöver lite hjälp och jag har nu insett att de borstar jag har funkar inte så bra. Behöver någon som även tar...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: Welsh
·
Övr. Djur som rubriken lyder. Har haft den väldigt länge nu och barn tycker ju sköldpaddor är kul! Det gjorde ju jag... men inte längre Men...
Svar
14
· Visningar
5 937
Senast: LIA
·
Övr. Djur igår fick jag mitt efterlängtade nya akvarium! ett jättefint 100 liters av min snälla kille. och så läckte det! jippi, god jul...
Svar
11
· Visningar
1 773
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Djur jag köpte en undulat i lördags, lämnade honom ensam i buren under den första dagen då jag skulle iväg på födelsedagskalas. dagen...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: emmapemma96
·
T
Övr. Djur Hörde en duns i buren nu och såg att en av mina undulater ramlat ned, då hon verkar ha skadat en vinge. Hon kunde inte flyga upp, men...
Svar
2
· Visningar
4 454
Senast: emmapemma96
·
N
Övr. Djur Hej Jag har en bagge och 12 tackor. Baggen kom ut till dem den 13 november. NU behöver jag er hjälp och kunskap. Tror ni att han har...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Prillan
·
Övr. Djur Halloj! Jag har en dvärgvädurs hane som är hur mysig o go som helst. Fick ta över honom för ca 1,5 månad sen av ett par bekanta. han är...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: Raven_
·
Övr. Djur Vårens projekt är att bygga en utebur till två kaniner. Vill ni bolla lite idéer med mig? :) Kaninerna är i dvärgvädursstorlek och...
Svar
3
· Visningar
7 482
Senast: Annie_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama