Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Ikväll dog min chinchilla Daniel. Han blev bara sex månader, men under den korta tiden stal han våra hjärtan. När jag kom upp från...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: vego96
·
U
Övr. Djur Vad äger/har ägt ni för djur? och hur många? :D
2 3
Svar
44
· Visningar
3 354
Senast: Biomon
·
S
Däggdjur Har en ren som svällt upp i bakhasen.. Han stödjer in på benet och har jätteont när man tar där.. Ska man linda? Smörja med något? Han...
2
Svar
33
· Visningar
4 105
Övr. Djur Jag skulle vilja skaffa fisk, jag är behov att ett djur! och efetrsom jag inte kan ta med mig hunden när jag pluggar/praktik- har ej råd...
2
Svar
30
· Visningar
2 971
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur På jobbet har vi några malar (såna som jag inte kommer ihåg namnet på men inte såna sugproppsmalar ;)) och nu har vi fått hela...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·
Lantbruksdjur Dagens fundering! :D Tv 4 visar en film om Emil i Lönneberga idag, den där Emil och grisen och tuppen äter jästa körsbär från Fru...
2
Svar
29
· Visningar
11 465
Senast: MisterLillen
·
Däggdjur Thea har börjat gnaga på gallret till Snödroppes bur sen jag testade släppa ihop de för första gången... Är det nån som kan tänkas veta...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: gul_zebra
·
Däggdjur Hej! Idag väckte min kanin mig vid klockan 6 på morgonen. Han höll på att stampa med sitt högra bakben hela tiden, slutade inte. Han...
Svar
12
· Visningar
2 105
Senast: Aurora Mariner
·
Lantbruksdjur Min ena bagge (1½ år), korsning texel finull, har sår och blöder från hornämnena (tror det heter så, har inga horn men två små...
Svar
3
· Visningar
2 166
Senast: flickancarra
·
Övr. Djur Finns det någon som vet vad det kan vara för fel på en av mina akvariefiskar? Hennes ena öga har fått som en grumlig blåsa. Den täcker...
Svar
7
· Visningar
6 682
Senast: Boll
·
Övr. Djur Denna typ av växt brukar väl föröka sig via rötterna eller "små" plantor som hamnar längst ut på de stora bladen. Nu har jag upptäckt...
Svar
7
· Visningar
3 588
Senast: Tinen
·
Däggdjur Blev ju lite protester när jag fick hem Thea och inte skapade tråd, så jag får försöka göra rätt nu ;) Här är Snödroppe som jag...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vi har två vattensköldpaddor av släktet kartsköldpaddor, ca 4 år gamla. Den ena ser sjuk ut, så tillvida att den är väldigt svullen...
Svar
10
· Visningar
3 438
Senast: Nelly_Muffin
·
D
Däggdjur Ja ängtligen har min lilla kanin blivit 8 månader och 3 veckor:D vi ska förmodligen para henne i slutet av januari, men annars så...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur ... ja, vilket ÄR egentligen det bästa sättet? Har 2 st som är rätt ämliga nu, och gamla som gatan. Det är dags för dem, och gör jag...
2
Svar
33
· Visningar
16 044
Senast: Frickadell
·
D
Däggdjur om kaninen ska paras,ska hon paras när hon prick blir 5 månader eller kan det vara 2-3 dagar tills hon blir det ? eller ska hon vara...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: aalice_
·
Däggdjur Ja, för ett tag sedan, så utökades djurlivet här med 2 små gynnare efter äldre dotterns förfrågan. Först fick de bo i den oanvända öppen...
Svar
8
· Visningar
1 215
Senast: DarkInNight
·
L
Lantbruksdjur Många säger att man INTE kan se på ett ägg om det är befruktat eller ej om man inte låter det ruvas ett tag (så att det börjar...
Svar
6
· Visningar
1 860
Senast: LIA
·
Övr. Djur Olja helbild enhörning
Svar
0
· Visningar
210
Senast: jennieflum
·
Däggdjur Visst är de underbara! Jag vet att det finns trådar om dessa redan, men dom var lite gamla tycker jag så jag startar en ny :) Tänkte...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 065
Senast: orcide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar