Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur Vi ska flytta ut på landet till egen gård och jag vill förverkliga en dröm jag haft ända sedan liten - Skaffa höns! Undrar nu hur...
Svar
9
· Visningar
4 233
Senast: LIA
·
Lantbruksdjur Min mamma har ett gäng tuppar för mycket. Jag är inte så avtrubbad att jag tyckert det är okej att föda upp hönor och sen ha ihjäl...
Svar
13
· Visningar
3 724
Senast: Linkoso
·
Däggdjur Nyss när jag och min mamma körde hem från stallet så var vi tvungna att väja för ett stort djur som stod precis intill vägkanten. Med...
Svar
7
· Visningar
1 802
Senast: IngelaH
·
Övr. Djur Var i Stockholm igår, såg en duva på centralen vars vänstra ben var väldigt svullet. Det hade fastnat tuggummi och snören som lindat sig...
Svar
8
· Visningar
14 122
Senast: Abova
·
Övr. Djur Ja just det! Natten till igår dog alla min fiskar i ett 250 liters akvarium:cry: Eller rättare sagt, 6 stycken platy/molly skvalpade...
Svar
8
· Visningar
2 994
Senast: kamomillo
·
Övr. Djur Kommer ni ihåg min tråd jag gjorde om min Gibbiceps som jag misstänkte var på tjocken? Nu har mina misstankar stärkts. Nu när jag kom...
Svar
14
· Visningar
1 519
Senast: Comfort
·
P
Lantbruksdjur Är nybliven hönsägare, jag fick 5 kycklingar, 1 höna och en tupp James heter han. I julas började han bli hängig och tuppkammen har...
Svar
7
· Visningar
3 050
Lantbruksdjur Vad ska man ge minigrisarna att äta förutom sin gris mat? Man kan ju inte ge dom hur mycket som helst, skulle vilja ha något som man kan...
Svar
4
· Visningar
1 953
Senast: Mli
·
Däggdjur Jaha då hittade man Lodjurspår i nedre delen av hagen idag:o Jag tog foto på dom m mobilen men har inte hunnit lägga in bilderna på...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: jerseyko
·
Lantbruksdjur Funderar på att bygga nytt får och häst stall. Undrar nu om någon har sina får och hästar i samma stall? Hur klarar hästarna det? Våra...
Svar
7
· Visningar
3 268
Senast: Prillan
·
Lantbruksdjur Ni som har ankor, hur stor damm är lagom att göra till några ankor och vad ska man tänka på för att det ska bli så bra som möjligt? Ska...
Svar
4
· Visningar
8 345
Senast: gadriel
·
O
Däggdjur Tänkte att det kunde vara kul med en tråd där vi lägger upp bilder på våra skinnymarsvin =) Här är mina sötnosar...
2
Svar
26
· Visningar
2 995
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur På sistone har vi fått in snäckor (såna där små som ser ut som kanelbullar) i akvariet, som börjar bli irriterande många. Förutom att...
Svar
15
· Visningar
4 021
Senast: LIA
·
Däggdjur Ramlade över en annons, och det såg ut att vara hemskt små burar :( Kolla filmen, visst ser burar onödigt små ut...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: vego96
·
Däggdjur Hmm, detta är INTE ett tecken på att jag börjar ge efter för min dotter tjat om en kanin. :o Jag vill bara ta reda på lite mer om ut i...
2
Svar
21
· Visningar
2 502
M
Övr. Djur Hejsan! Jag har precis köpt två skäggagamer. Jag undrar om de är normalt att skäggagamer ligger med munnen öppen under lång tid...
Svar
9
· Visningar
3 150
Senast: KisseNova
·
Övr. Djur eller ja nästan:p det är ju så mysigt när de ynglar, tyvärr har nog min svarta BM hona blivit för gammal för hon får inga fler, eller...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Gabbi
·
A
Däggdjur Det är så att min moster hade två marsvin men sen blev den ena sjuk och avled:(. så nu sitter den lilla tjejen ensam.. Finns det nån...
Svar
3
· Visningar
1 894
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur nån som har erfarenhet av dem? köpte två stycken i onsdags. den ena verkar må bra, är visserligen brun på natten, men blir grön så...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: Hazel
·
Däggdjur Vad kan det här ha varit för djur?? Hittade det på en åker i går när jag var ute med vovven! Någon somhar nå förslag på vad...
2
Svar
22
· Visningar
2 462
Senast: Tinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar