Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Jag vill gärna ha fakta om gerbiler är helt förtjust i dem. Berätta gärna om era gerbiler och lägg in bilder så är ni jättesnälla. :bump:
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Harmoni
·
Däggdjur Vilka har det underbara djuret illrar här inne? :D Jag har inga egna, men det ska jag skaffa när jag flyttar hemifrån :love::love:
Svar
7
· Visningar
1 451
Senast: whitehorse
·
Däggdjur Måste bara få ur lite frustration :devil: Har spenderat flera timmar åt att flytta råttbur, riva ner den gamla inhägnaden osv till...
Svar
14
· Visningar
1 577
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur hej min lilla willy som var en liten papegoja dóg för ett tag sen, jag hade lagt in mat å vatten till han på kvällen innan jag gick å la...
2
Svar
38
· Visningar
3 027
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Hur sjutton kan en papegoja överleva i 3 dagar i 14 minusgrader? http://www.expressen.se/husdjur/1.1441479/snackade-goja-raddade-livet
Svar
2
· Visningar
796
Senast: fejko
·
Däggdjur Hittade precis en av mina kaniner död i snön. :( Hon har varit mager ett tag och hon är väl 7+ år, så det var väl på väg antar jag.. Men...
Svar
9
· Visningar
3 113
Lantbruksdjur Nu har äntligen höna nr 2 börjat lägga ägg men det visade sig idag att hon tydligen vill ruva redan. Problemet är att hon har inte lagt...
Svar
6
· Visningar
3 110
Senast: taccotad
·
Lantbruksdjur Vi ska flytta ut på landet till egen gård och jag vill förverkliga en dröm jag haft ända sedan liten - Skaffa höns! Undrar nu hur...
Svar
9
· Visningar
4 241
Senast: LIA
·
Lantbruksdjur Min mamma har ett gäng tuppar för mycket. Jag är inte så avtrubbad att jag tyckert det är okej att föda upp hönor och sen ha ihjäl...
Svar
13
· Visningar
3 732
Senast: Linkoso
·
Däggdjur Nyss när jag och min mamma körde hem från stallet så var vi tvungna att väja för ett stort djur som stod precis intill vägkanten. Med...
Svar
7
· Visningar
1 806
Senast: IngelaH
·
Övr. Djur Var i Stockholm igår, såg en duva på centralen vars vänstra ben var väldigt svullet. Det hade fastnat tuggummi och snören som lindat sig...
Svar
8
· Visningar
14 128
Senast: Abova
·
Övr. Djur Ja just det! Natten till igår dog alla min fiskar i ett 250 liters akvarium:cry: Eller rättare sagt, 6 stycken platy/molly skvalpade...
Svar
8
· Visningar
2 994
Senast: kamomillo
·
Övr. Djur Kommer ni ihåg min tråd jag gjorde om min Gibbiceps som jag misstänkte var på tjocken? Nu har mina misstankar stärkts. Nu när jag kom...
Svar
14
· Visningar
1 519
Senast: Comfort
·
P
Lantbruksdjur Är nybliven hönsägare, jag fick 5 kycklingar, 1 höna och en tupp James heter han. I julas började han bli hängig och tuppkammen har...
Svar
7
· Visningar
3 057
Lantbruksdjur Vad ska man ge minigrisarna att äta förutom sin gris mat? Man kan ju inte ge dom hur mycket som helst, skulle vilja ha något som man kan...
Svar
4
· Visningar
1 958
Senast: Mli
·
Däggdjur Jaha då hittade man Lodjurspår i nedre delen av hagen idag:o Jag tog foto på dom m mobilen men har inte hunnit lägga in bilderna på...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: jerseyko
·
Lantbruksdjur Funderar på att bygga nytt får och häst stall. Undrar nu om någon har sina får och hästar i samma stall? Hur klarar hästarna det? Våra...
Svar
7
· Visningar
3 284
Senast: Prillan
·
Lantbruksdjur Ni som har ankor, hur stor damm är lagom att göra till några ankor och vad ska man tänka på för att det ska bli så bra som möjligt? Ska...
Svar
4
· Visningar
8 377
Senast: gadriel
·
O
Däggdjur Tänkte att det kunde vara kul med en tråd där vi lägger upp bilder på våra skinnymarsvin =) Här är mina sötnosar...
2
Svar
26
· Visningar
2 996
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur På sistone har vi fått in snäckor (såna där små som ser ut som kanelbullar) i akvariet, som börjar bli irriterande många. Förutom att...
Svar
15
· Visningar
4 028
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Specialsök (Röd kong)