Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åååh , har precis sålt av mina två svin pga att jag har blivit sambo med en allergiker, och ser nu lite hopp, hur är dessa med allergier ? *hoppas hoppas hoppas att det skulle kunna funka*
Skulle gärna fortsätta att ha matsvin
Skinny är inte allergivänliga. Då allergin inte är i pälsen utan stövet från huden, spånet och höet.
Så skulle inte tro att skinny funkar bättre. Kolla närmare på dom olika långhårs isf. Har för mig nån av dom är mer allergivänlig, men har dålig koll på långhår!
jag har haft marsvin i över tio år, virvel och långhår, så det var med gråten i halsen jag lade ut dom på blocket när jag insåg att jag var fast med pvn...
dom verkar vara supertrevliga
Men vad hade du för långhår.
Man brukar ju säga att djurallergiker kan tåla djur som inte fäller.
Och har för mig att något av långhårsraserna är mer allergivänliga.
Tråkigt att din pojkvän är allergisk för det är underbara djur!
Jag lär nog aldrig kunna ha allergisk pojkvän kan inte leva utan hund och nu har jag svårt att tänka mig leva utan marsvin, och har häst osv osv hahaha
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.