Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va lik han e min ena grabb på den här bilden
Har du någon bild på honom?Men va lik han e min ena grabb på den här bilden
Här e mitt odjurHar du någon bild på honom?
Hela han ser ut att vara rätt lik? Min verkar kanske ha längre päls kanske annars rätt lika.Här e mitt odjur
Ja dom e väldigt lika, min e dock blandning med Malamute så han ganska stor o grov jämfört med majoriteten av renrasiga huskysHela han ser ut att vara rätt lik? Min verkar kanske ha längre päls kanske annars rätt lika.
Det är visserligen inte min men för att vara husky är han stor och grov säger folk så har fått frågan om korsning med malamute.Ja dom e väldigt lika, min e dock blandning med Malamute så han ganska stor o grov jämfört med majoriteten av renrasiga huskys
Ja men vissa huskys e ju väldigt grova för rasen o de e väldigt intressant hur genetiken slår till faktiskt. Här e en till bild på min grabbDet är visserligen inte min men för att vara husky är han stor och grov säger folk så har fått frågan om korsning med malamute.
Ja det är det! Rätt lika, men svansen är annorlunda, spionens är inte snurrad, men så buskig den är nu i vinterJa men vissa huskys e ju väldigt grova för rasen o de e väldigt intressant hur genetiken slår till faktiskt. Här e en till bild på min grabb
Dom e härliga våra fluffJa det är det! Rätt lika, men svansen är annorlunda, spionens är inte snurrad, men så buskig den är nu i vinter