Senast tagna bilden XV

465883868_10160875447023877_8849773140270794065_n.webp

Tycker faktiskt att min hund är fin :D Kommer ihåg när hans kompis matte hade tagit bilder på de båda hundarna och lagt ut på sin facebook och taggat mig, så kommenterade en av hennes vänner "Fast S är finare". Det får man förstås tycka (och skriva), men oj vad det högg till i hjärtat ändå av kommentaren ! :o :rofl: Han är ju perfekt i mina ögon, färgerna, mönstret i ansiktet, de slutna fina mjuka tassarna, långa pälsen osv :D

Sur tik som precis börjat löpa o 2,5 åriga hanen som e nöjd över att hon inte försökte äta upp han när han också vill ligga i sängen 😅 Tydligen borde man få ha hela sängen för sej själv hälsar fröken bitchig :rofl:

Bifogade filer

• IMG_0518.webp
    IMG_0518.webp
    51,6 KB · Visningar: 41
Om film är godkänt i tråden så är älskade gammelmans film färdig nu......

<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 097
Senast: Nixehen
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 471
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar