Senast tagna bilden XV

Mitt försök att gå med blindkäpp ihop med de två fick vänta ett slag till men jag tog flexit till spionen för att testa om de snurrar in sig lite mindre. Det gjorde de (om än att det inte syns på bilden då jag håller dem i en hand medan jag tar fotot, de samarbetar ju inte-inga medaljer för sånt). Försökte utan nosgrimma på henne i morse men kom inte många meter innan den åkte på igen. Hon använder hela sin styrka dit hon för tillfället vill gå utan någon som helst tanke på att när kopplet är slut så betyder det att kopplet är slut...Vi har så att säga lite att arbeta på där. Spionen har gått igenom samma resa, ingenting är omöjligt, speciellt inte för en rottweiler tänker jag ;)
465715574_10160867370718877_7304417366356608656_n.webp

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 817
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning