Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
När han blir riktigt glad, då hoppar han rakt upp i luften och krumbuktar sig Det ser otroligt kul ut, och jag känner så väl igen beteendet från hans mormor, min första saluki Zala Lily, hon ställer sig under bordet när hon är trött och vill vila.
Den där pojken får verkligen aldrig nog av att ligga nära och mysa. Igår kväll var han, enligt honom själv, ensam och övergiven fram tills att jag la mig på(!) honom och kliade på magen. Då knorrade han nöjt vid nästan varje andetag, ungefär som en spinnande katt Han var sååå lycklig. Och nu, ja nu ligger vi såhär. Han är på mitt ena ben och under mitt andra ben samtidigt. Jättemysigt!
Vi har tagit några promenader sedan i går, men har nosgrimmor på ett tag till tills jag har sett att det går bra, så det inte bara är i början det gör det. Vet att nosgrimma inte behövs på spionen längre och vet att lillasyster kan vara dragit och stark så tänker att jag testar mig fram lite promenadregler först innan jag plockar av dem.
Nya selar för dagen, och så har spionen sitt blinkande halsband han har varje kväll på sig. Behövde inte oroa mig över vems sele som är vems eftersom lillasyster rullar sig i gräs, jord och löv så den är inte längre ren. För övrigt kan jag ju sniffa mig fram på dem om jag någon gång blir osäker!
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.