Senast tagna bilden XV

När han blir riktigt glad, då hoppar han rakt upp i luften och krumbuktar sig :D Det ser otroligt kul ut, och jag känner så väl igen beteendet från hans mormor, min första saluki Zala :heart: Lily, hon ställer sig under bordet när hon är trött och vill vila.
_DSC3127.webp

Den där pojken får verkligen aldrig nog av att ligga nära och mysa. Igår kväll var han, enligt honom själv, ensam och övergiven fram tills att jag la mig på(!) honom och kliade på magen. Då knorrade han nöjt vid nästan varje andetag, ungefär som en spinnande katt :p Han var sååå lycklig. Och nu, ja nu ligger vi såhär. Han är på mitt ena ben och under mitt andra ben samtidigt. Jättemysigt!
1000070920.webp

Vi har tagit några promenader sedan i går, men har nosgrimmor på ett tag till tills jag har sett att det går bra, så det inte bara är i början det gör det. Vet att nosgrimma inte behövs på spionen längre och vet att lillasyster kan vara dragit och stark så tänker att jag testar mig fram lite promenadregler först innan jag plockar av dem.
w.webp

ef.webp

Nya selar för dagen, och så har spionen sitt blinkande halsband han har varje kväll på sig. Behövde inte oroa mig över vems sele som är vems eftersom lillasyster rullar sig i gräs, jord och löv så den är inte längre ren. ;) För övrigt kan jag ju sniffa mig fram på dem om jag någon gång blir osäker!

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 785
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 404
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka