Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Däggdjur Hej!snälla om non kan svara på min fråga så är jag tacksam. Jag har haft 2 kaniner men dem är döda och det är där frågan kommer hur...
Svar
7
· Visningar
1 723
Däggdjur Hur är det egentligen med dagsljus till djur? Jag bor i en liten 1a med mina två marsvin. Hallen är ganska stor och där passar buren...
Svar
11
· Visningar
1 701
Senast: lizan
·
L
Däggdjur Hej, är det någon som vet om man kan ge krosssad vete som stödutfodring till vilda rådjur. Klarar deras matsmältning det? Har lite...
Svar
11
· Visningar
6 033
Senast: labb
·
Däggdjur Som sagt... Hur skulle ni göra??? Kaninungar på 6 veckor som äter mat och dricker vatten jättebra och som är runda om magen och fina i...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Oliwen
·
Lantbruksdjur http://www.ystadsallehanda.se/article/20090104/SKURUP/494278636/1069/SKURUP/&/Grisarna-har-blivit-sambor Tror att det är fjärde...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: KungTulle
·
E
Däggdjur Hej jag är tyvärr en kanin allergiker (dock inte andra päls djur) Jag har hört att Rex kaniner har mindre allerig, stämmer det? Vet...
Svar
7
· Visningar
3 325
Senast: Tinuri
·
O
Däggdjur Som rubriken lyder.. Kan man ha gerbiler o råttor tillsammans när dom blivit äldre. Min ena råtthona tog hand om 5 st gerbilungar på 4...
Svar
12
· Visningar
3 338
Senast: OonettanOo
·
Övr. Djur Skrev ju en tråd för några veckr sen om min fjärilsciklidhane, som fått svamp i ett sår. Nåväl, efter behandling är svampen borta, men...
Svar
9
· Visningar
1 339
Senast: Mabuse
·
Ä
Däggdjur Jag menar inte att snåla. Jag läggar alla pengar som behövs på mina djur. Men om jag vill avliva en råtta, vart gör jag det...
Svar
14
· Visningar
10 246
Senast: Gerbillus
·
Lantbruksdjur :D Årets första lammfödsel igår natt. Superduktig mamma, fixade tre lamm, torra o. fina mellan 22 och 24. Sedan tog hon vänligt emot...
Svar
2
· Visningar
937
G
Däggdjur Gör ett försök att få in en bild. Kolla här Kurri som är drygt 2 år och hans 2 nya lekkompisar Pepsi och Chili. Alla bara SKA in i...
Svar
5
· Visningar
1 577
Senast: Gerbillus
·
Däggdjur Min älskade kanin har brytit sitt högra framben :cry: Såg det idag, han satt med benet under sig när han hade skuttat ut på golvet...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 109
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Jag behöver tips och ideer för att aktivera min hamster! Vad för leksaker brukar uppskattas? Det var sååå många år sedan jag hade...
2
Svar
24
· Visningar
3 102
·
Däggdjur Hm.. jag börjar bli lite orolig för min dvärgvädur. jag startade en tråd för ett tag sedan om kaniner kunde snarka. för det är ju vad...
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: MinIan
·
M
Däggdjur Idag dog min älskade bäste vän... Han låg i mina armar, helt trött och orkeslös.. Han låg så i 3 timmar, sen ryckte det några gånger...
Svar
4
· Visningar
1 257
·
T
Övr. Djur Skulle behöva lite idéer här. Har en undulat som har problem att flyga, så ibland när hon försöker så missar hon målet och ramlar ned på...
Svar
2
· Visningar
1 482
Senast: Tintomara
·
H
Däggdjur Jag var inne och läste ett tråd här och jag blev länkad till Djurbruksverkets hemsida där jag kunde läsa om deras lagar angåenede och...
Svar
6
· Visningar
1 865
Senast: Felicia
·
Övr. Djur H*n heter Äcklet altså;) min gibbiceps har fått som två stycken påsar under magen, ca två cm nedanför den enorma munnen, de sitter...
Svar
9
· Visningar
1 415
Senast: Gabbi
·
Ä
Lantbruksdjur Jag var med sambon uppe hos hans granne igår, som är bortrest, så sambon passar hans kvigor/stutar. De föds upp till slakt, alltså...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 876
Övr. Djur Jag har länge undrat, vad är detta för fågel? någon sorts uggla har jag funderat på. vad tror ni? eller vad vet ni? ;)
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama