Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag tar studenten till våren. Jag har gått med panikkänslor i flera år för att jag inte har vetat vad jag ska göra efter gymnasiet, och...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Luff
·
Övr. Djur Bland hästar har väl olika flockmedlemmar olika uppgifter. Som att fostra, försvara, speja&spana osv. Har grisar också olika roller i...
Svar
9
· Visningar
1 259
Senast: Soppan
·
Övr. Djur En sån här liten underbar krabat skulle jag vilja ha. Någon som har erfarenhet av dessa fåglar? vet vart/om uppfödare finns i sverige...
Svar
2
· Visningar
5 270
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hur får jag min kanin tjej att gå upp i vikt, tycker hon är smal. Hon börjar bli lite till åren också, 7 år. Men hon är aktiv och...
Svar
3
· Visningar
3 758
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Vi har startat upp ett akvarium. Vad ska man tänka på att göra innan fiskarna inhandlas. All inredning är klar och många växter finns...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 987
Senast: Mabuse
·
S
Övr. Djur Jag har några frågor om kaniner utomhus. Jag har byggt en ute bur till mina två kaniner. Huset är byggt ovanför mark med ingång i...
Svar
13
· Visningar
2 161
Senast: Zanuzzi
·
H
Övr. Djur Är det rätt? Jag sökte på gerbil och då kom det här upp http://www.zoonen.com/perzoonen/artikel.asp?oid=783442. Borde inte r8 kunna...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: lilstar
·
S
Lantbruksdjur Är det någon som gjort det? Funderade nästan på att göra det då jag skulle vilja ha lite mindre stickigt material att tova och spinna...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: ameo
·
Övr. Djur Nu känner jag mig helt korkad..Men om man vill avliva sin orm,utför veterinären det? Eller kan dom blåneka,bara för att det är en...
2
Svar
31
· Visningar
5 756
Senast: vego96
·
L
Övr. Djur Har läst att om man inte klipper angorakaninerna med jämna mellanrum, ca 90 dagar, så dör de. Varför?
Svar
4
· Visningar
3 147
Senast: pergunnar
·
Lantbruksdjur Välj ut din favoritras av de båda fjäderfäna. En av varje. Mina favoriter är: *Leghorn (vita) *Cayuga :love::love::love:
Svar
14
· Visningar
4 854
Senast: LIA
·
Övr. Djur Har hört att det finns folk som har hamster tillsammans med fåglarna. Fungerar det verkligen? Eller om man vänder på frågan, varför...
2
Svar
34
· Visningar
2 902
Övr. Djur Någon berättade att det går ett tv program om intelligenta djur, skulle tydligen ha handlat om någon gris nyligen. Är det någon som...
Svar
4
· Visningar
1 872
Senast: carinah
·
Övr. Djur JAg funderar lite på om man skulel skaffa ett par dvärggetter så småningom som kan hålla öppet en del av gårdsplanen så man slipper...
2
Svar
35
· Visningar
17 102
Senast: Luff
·
S
Övr. Djur Hej. Igår dog min kompis kanin Kotten:cry:. han var bara 2 år och i bra kondition. det enda "problemet" med honom var ju hans...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Chriistiina
·
N
Övr. Djur Hej Våra djur blev för ca 3 veckor sedan vaccinerade emot blåtunga, distriktvet gjorde det och skulle sedan skicka in pappren...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Gerbillus
·
Ä
Övr. Djur Mina 2 äldsta råttor, och de enda ja har kvar, börjar bli till åren. De är fortfarande pigga och glada men den ena har tappat lite i...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Gerbillus
·
L
Övr. Djur Jag var hemma hos en vän som har ett stort akvarium. Där hade hon lite olika fiskar men en var lite mer intressant. Det var en sugmal...
Svar
4
· Visningar
10 516
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hade 2 undulater, hona och hane. Tyvärr så finns inte hanen kvar längre. Kommer honan att klara sig utan hanen? Dem har i princip...
Svar
13
· Visningar
1 307
Senast: doglover
·
D
Övr. Djur Tog hand om ett marsvinspar i slutet av sommaren och honan är förmodligen dräktig. Sent på fredagkväll blev hanen ihjälbiten av en hund...
2
Svar
25
· Visningar
2 829
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar