Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur http://www.atl.nu/Article.jsp?article=49692&url=nyhetsbrev Djurskydd het valfråga i Kalifornien Striktare djurskyddsregler...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Donkey
·
H
Övr. Djur Köpte häromdagen ett kaninhus, ett sådant man har i buren som de kan hoppa in i eller sitta ovanpå. Kruxet är att mina kanicklar är för...
Svar
13
· Visningar
5 177
Senast: butterflys_kg
·
Övr. Djur Nu har jag fått mina första kyckingar :love: Herregud, säger jag bara, kan knappt slita mig från dom, så otroligt ulligt gulligt...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: materia
·
R
Övr. Djur Hejsan Märkte när jag skulle lyfta upp min lilla löwen att han nästan grymtade, eller rosslade han , lät som från halsen, eller...
Svar
5
· Visningar
2 145
Senast: Jojjosan
·
B
Övr. Djur Hejsan.. Jag har 2 stycken Eldbuksalamandrar.. Har dom i ett akvarium ,som jag fyllt upp med vatten lite mindre än halva akvariet. Sen...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: Likan
·
Lantbruksdjur var hittar man ett medel som man stör på höns som ska vara mot hönsloppor????????? Har kollat runt på granngården men dom har ju bara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 933
Övr. Djur Vi har pratat om att barnen ska få något djur att ha inne och gosa med. (barnen är 5 och 7 år) Katt e uteslutet då en av hundarna...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 057
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Skulle vilja prova att göra någon egen blanding till kaninerna, som man blandar i deras vanliga mat. Har någon annan gjort det...
Svar
13
· Visningar
5 679
F
Övr. Djur Tänkte att vi kunde nämna om några av våra djur (ej katt eller hund då) gör något roligt eller har vissa vanor eller ideer. Gärna bilder...
Svar
17
· Visningar
1 524
Senast: Ferrero
·
Övr. Djur Jag har precis lyckats overtyga min sambo om att det verkligen ar en jattebra idé att skaffa kanin! Jag har fallit for...
Svar
3
· Visningar
1 230
Senast: vego96
·
Övr. Djur Min mamma har fått palettciklid yngel! Troligtvis kommer dem inte överleva då dem stora fiskarna säkerligen kommer att äta upp dem. Då...
Svar
10
· Visningar
4 008
Senast: sally_lipton
·
Övr. Djur Vilken djurart tycker ni luktar godast och vilken luktar äckligast? ja jag har tråkigt :D
2
Svar
38
· Visningar
4 722
Senast: JK+T
·
Övr. Djur Hur lär man en kanin att gå i koppel egentligen? Tänkte ju ha ynglingen Dennis att hoppa lite med, men kopplet är ingen favorit. Selen...
Svar
7
· Visningar
1 670
·
Lantbruksdjur Min Matilda åt inte sin middag i går, och såg hängig ut så jag ringde vet som ansåg att vi skulle avvakta till idag då allmäntillståndet...
Svar
12
· Visningar
5 527
Senast: mimus
·
M
Övr. Djur Jag har en kanin som är ca 6 år, är hon för gammal för att paras? Hon har fått ungar en gång innan när hon var ca ett år. Tacksam för svar
Svar
9
· Visningar
8 311
S
Övr. Djur Vi behöver lite akut hjälp, idag hämtade jag hem två kaninungar just fyllda 8 veckor. Den ena hade inte mått så bra dagen innan...
Svar
6
· Visningar
1 731
Senast: lilstar
·
A
Övr. Djur Har två kaniner, en mamma och hennes son på på 4 månader.. Dom går brevid varandra med galler av trä emellan (eller hur man nu ska...
Svar
13
· Visningar
1 065
·
Svar
11
· Visningar
3 392
Senast: sally_lipton
·
Övr. Djur Jag har en tupp och två hönor som har bestämt sig för att bo på gamla gödselstacken unger loge-bron.:D. Det är väldigt mycket packat...
2
Svar
38
· Visningar
3 054
Senast: lynxlady
·
Övr. Djur Titta vad hittade. Gud såå söta de är. Blir nästan tårögd när jag tittar på den. Vad säger ni..? Eller är det bara jag som är...
2
Svar
35
· Visningar
2 147
Senast: Ferrero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar