Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske marsvin OCH kanin eftersom de inte ska hållas ensamma?
Ska du skaffa marsvin så tycker jag att du ska köpa en hona och en hane, men två honor kan funka också.
Dravena; Jag rekomenderar en hona och en hane, för att det inte alltid funkar med två honor. Inte funkar det alltid heller att ha en hona och hane, men men.. Jag själv har två honor och en hane, så jag vet att det kan funka. Men har varit med om flera ggr då det inte funkat med två honor.
Nera: Läs ovan
Lugn, fyra utropstecken behövs inte. Jag menar att man kan ha dom på golvet osv. Att ta upp dom och kela osv är nog självklart att man gör. Det blev nog ett litet missförstånd här
Jag propagerar för marsvin. De är inte alls tråkiga, tvärtom väldigt personliga om man väl lär känna dem! Dessutom är de generellt sett bättre med barn än kaniner. Marsvin bits i princip aldrig.
Jag skulle mycket hellre köpt ett par marsvin till barnen, just på grund av det. Jag tror att barnen kommer att ha lättare att komma närmre marsvin än kanin. Och då blir det ju också roligare för barnen att umgås med djuren