Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Hejsan! I helgen ska jag ha en lektion om kaninfoder för blåstjärnor i åldrarna 6-14. Vad tycker ni är lagom som innehåll? Hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: vego96
·
I
Övr. Djur Hej. Jag har en hona som jag satte ihop med en hane ca. 3 v efter att han blivit kastrerad. Så fort dom träffades så hoppade hanen på...
Svar
4
· Visningar
1 369
Senast: icelove
·
S
Övr. Djur En av mina gamla avelshonor uppför lite mysko. hon har nyss haft en kull (flyttade för tre veckor sen). hon var väldigt fet och...
Svar
9
· Visningar
2 197
Senast: Dahlgren
·
P
Övr. Djur Jag brukar köpa vanliga höbalar från min ridskola till mina kaniner. Men när jag skulle köpa därifrån häromdagen, så hade min ridlärare...
Svar
12
· Visningar
1 439
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Ok tar det från början, Brummade hem i godan ro på min moppe på en grusväg i skogen. åkte på halvljus så jag såg inte sådär jättebra...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 231
Senast: ika77
·
F
Övr. Djur I morse låg en överraskning i hagen, ett alldeles nyfött litet lamm! Om nån kan tala om hur man infogar en bild ska jag försöka få dit...
Svar
10
· Visningar
887
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag var ute på Donettas bete idag och hade kameran med. Ni får gissa VILKEN saga alldeles själva!:rofl: Stackars troll säger jag...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: Donkey
·
A
Övr. Djur På måndag är det dags, då ska min kaninhane kastreras. Jag är faktiskt lite nervös över detta, men det kommer nog gå bra. Han ska...
Svar
3
· Visningar
857
Övr. Djur Jag är inte mörkrädd egentligen men när något okänt vilt djur smyger runt huset blir jag det. Det är ett litet djur som varje...
2
Svar
24
· Visningar
3 560
Senast: MikaTela
·
S
Övr. Djur Upptäckte för en timme sedan att min ena råtta påtta hade nått skit på kinden.. tog ut henne och såg att det var som en liten knöl eller...
Svar
7
· Visningar
2 323
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Min kanin verkar ha ganska tråkigt i sin bur ibland. Har ni några tips på kaninleksaker man kan tillverka själv?:) /Josefiine
Svar
15
· Visningar
9 354
Senast: denise1998
·
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa kanin. Jag hade en kanin när jag var liten, men jag kan i stort sätt inget om dem. Då köpte jag kainpellets...
Svar
5
· Visningar
1 413
Övr. Djur .. eller en stilstudie i gräsänder. Jag var ute och promenerade idag, och strosade ner mot sjön. Solen kom fram och jag bestämde mig för...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Kicki_83
·
G
Övr. Djur Visst är han både vacker och läcker. :D
Svar
5
· Visningar
1 136
·
Övr. Djur Nu har ruggningen satt igång här hemma. Inomhus ruggar kanarierna (har 14 st). De ser ut som om de har skabb.:grin: Enda fördelen...
Svar
1
· Visningar
963
·
Övr. Djur Nu är de äntligen här - de första efterlängtade finkarna som blir starten på min lilla finkflock :bump: Undrar över färgerna på de dock...
Svar
2
· Visningar
1 426
Övr. Djur Tror att det är dags för min tjejer att få ett bad, de är mer gula än vita och luktar kiss. Hur ska jag göra när jag badar dem för...
2
Svar
35
· Visningar
4 718
Senast: lizan
·
Lantbruksdjur Vad finns det för koras som har brun färg? Såg några såna häromdagen nämligen och har aldrig sett förut.
2 3
Svar
48
· Visningar
9 923
Senast: Skogsola
·
Övr. Djur Hej! Som många av er vet så var min Roland sjuk vid midsommar, rejäl kolik med stopp i magen som löste sig efter en dyr helg på...
Svar
8
· Visningar
4 429
Senast: FjantaZ
·
T
Övr. Djur Idag dog plötsligt ett utav våra två marsvin.=( Men varför vet jag inte. Jag har sökt efter olika sjukdomar men inte hittat något som...
Svar
15
· Visningar
8 666
Senast: FjantaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama