Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Hjälp, våran ettåriga innekanin släpper päls så det yr om han. Ska det vara så ?? Temperaturen har varit ungefär densamma härinne ...
Svar
1
· Visningar
652
Övr. Djur Köpte en kaninunge för några veckor sen från djuraffär som inte är okej. Hon skuttar rätt bra men håller sig på mattor som vi har lagt...
Svar
11
· Visningar
1 666
Senast: carmarnic
·
Övr. Djur Idag kom mina nya gullefåglar.:p Honan är blå och hanen är brokig. De blev ett vackert tillskott till mina andra färger. Har grön...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Kicki_83
·
G
Övr. Djur Nu tycker jag vi startar en Marsvins tråd med Marsvins Bilder. Vet inte om detta har funnits inan men ja vill gjöra en. Lägg in en bild... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
15 959
Senast: MikaTela
·
S
Övr. Djur Jag undrar lite mer om det där med kanin utställningar och kaninhoppning, behövs vaccination eller vad behövs? Sedan undrar jag även...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: paradiset
·
J
Övr. Djur Är det någon mer som tycker det verkar hemskt fel? Gå in på google & sök på liger & titta på bilder. Djuret är ju hemskt felbyggt! Benen...
Svar
18
· Visningar
2 046
Senast: Julia-hk
·
S
Övr. Djur Tycker det skulle vara kul om ni som har reptiler hemma kunde lägga upp lite fina bilder på era älsklingar! Kan vara kul och veta vad ni... 2
Svar
26
· Visningar
6 021
Senast: Goat lover
·
F
Övr. Djur Min marsvinshane blev själv i vintras och då köpte jag en kompis till honom. (Han mår dåligt av att inte ha sällskap). Kompisen var en...
Svar
7
· Visningar
3 507
Senast: FjantaZ
·
H
Övr. Djur Hejsan! I helgen ska jag ha en lektion om kaninfoder för blåstjärnor i åldrarna 6-14. Vad tycker ni är lagom som innehåll? Hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: vego96
·
I
Övr. Djur Hej. Jag har en hona som jag satte ihop med en hane ca. 3 v efter att han blivit kastrerad. Så fort dom träffades så hoppade hanen på...
Svar
4
· Visningar
1 371
Senast: icelove
·
S
Övr. Djur En av mina gamla avelshonor uppför lite mysko. hon har nyss haft en kull (flyttade för tre veckor sen). hon var väldigt fet och...
Svar
9
· Visningar
2 199
Senast: Dahlgren
·
P
Övr. Djur Jag brukar köpa vanliga höbalar från min ridskola till mina kaniner. Men när jag skulle köpa därifrån häromdagen, så hade min ridlärare...
Svar
12
· Visningar
1 440
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Ok tar det från början, Brummade hem i godan ro på min moppe på en grusväg i skogen. åkte på halvljus så jag såg inte sådär jättebra... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 234
Senast: ika77
·
F
Övr. Djur I morse låg en överraskning i hagen, ett alldeles nyfött litet lamm! Om nån kan tala om hur man infogar en bild ska jag försöka få dit...
Svar
10
· Visningar
891
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag var ute på Donettas bete idag och hade kameran med. Ni får gissa VILKEN saga alldeles själva!:rofl: Stackars troll säger jag...
Svar
11
· Visningar
1 475
Senast: Donkey
·
A
Övr. Djur På måndag är det dags, då ska min kaninhane kastreras. Jag är faktiskt lite nervös över detta, men det kommer nog gå bra. Han ska...
Svar
3
· Visningar
857
Övr. Djur Jag är inte mörkrädd egentligen men när något okänt vilt djur smyger runt huset blir jag det. Det är ett litet djur som varje... 2
Svar
24
· Visningar
3 621
Senast: MikaTela
·
S
Övr. Djur Upptäckte för en timme sedan att min ena råtta påtta hade nått skit på kinden.. tog ut henne och såg att det var som en liten knöl eller...
Svar
7
· Visningar
2 325
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Min kanin verkar ha ganska tråkigt i sin bur ibland. Har ni några tips på kaninleksaker man kan tillverka själv?:) /Josefiine
Svar
15
· Visningar
9 355
Senast: denise1998
·
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa kanin. Jag hade en kanin när jag var liten, men jag kan i stort sätt inget om dem. Då köpte jag kainpellets...
Svar
5
· Visningar
1 414

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka