Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Köpte en kaninunge för några veckor sen från djuraffär som inte är okej. Hon skuttar rätt bra men håller sig på mattor som vi har lagt...
Svar
11
· Visningar
1 665
Senast: carmarnic
·
Övr. Djur Idag kom mina nya gullefåglar.:p Honan är blå och hanen är brokig. De blev ett vackert tillskott till mina andra färger. Har grön...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Kicki_83
·
G
Övr. Djur Nu tycker jag vi startar en Marsvins tråd med Marsvins Bilder. Vet inte om detta har funnits inan men ja vill gjöra en. Lägg in en bild...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
15 959
Senast: MikaTela
·
S
Övr. Djur Jag undrar lite mer om det där med kanin utställningar och kaninhoppning, behövs vaccination eller vad behövs? Sedan undrar jag även...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: paradiset
·
J
Övr. Djur Är det någon mer som tycker det verkar hemskt fel? Gå in på google & sök på liger & titta på bilder. Djuret är ju hemskt felbyggt! Benen...
Svar
18
· Visningar
2 044
Senast: Julia-hk
·
S
Övr. Djur Tycker det skulle vara kul om ni som har reptiler hemma kunde lägga upp lite fina bilder på era älsklingar! Kan vara kul och veta vad ni...
2
Svar
26
· Visningar
6 019
Senast: Goat lover
·
F
Övr. Djur Min marsvinshane blev själv i vintras och då köpte jag en kompis till honom. (Han mår dåligt av att inte ha sällskap). Kompisen var en...
Svar
7
· Visningar
3 504
Senast: FjantaZ
·
H
Övr. Djur Hejsan! I helgen ska jag ha en lektion om kaninfoder för blåstjärnor i åldrarna 6-14. Vad tycker ni är lagom som innehåll? Hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: vego96
·
I
Övr. Djur Hej. Jag har en hona som jag satte ihop med en hane ca. 3 v efter att han blivit kastrerad. Så fort dom träffades så hoppade hanen på...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: icelove
·
S
Övr. Djur En av mina gamla avelshonor uppför lite mysko. hon har nyss haft en kull (flyttade för tre veckor sen). hon var väldigt fet och...
Svar
9
· Visningar
2 199
Senast: Dahlgren
·
P
Övr. Djur Jag brukar köpa vanliga höbalar från min ridskola till mina kaniner. Men när jag skulle köpa därifrån häromdagen, så hade min ridlärare...
Svar
12
· Visningar
1 440
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Ok tar det från början, Brummade hem i godan ro på min moppe på en grusväg i skogen. åkte på halvljus så jag såg inte sådär jättebra...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 234
Senast: ika77
·
F
Övr. Djur I morse låg en överraskning i hagen, ett alldeles nyfött litet lamm! Om nån kan tala om hur man infogar en bild ska jag försöka få dit...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag var ute på Donettas bete idag och hade kameran med. Ni får gissa VILKEN saga alldeles själva!:rofl: Stackars troll säger jag...
Svar
11
· Visningar
1 474
Senast: Donkey
·
A
Övr. Djur På måndag är det dags, då ska min kaninhane kastreras. Jag är faktiskt lite nervös över detta, men det kommer nog gå bra. Han ska...
Svar
3
· Visningar
857
Övr. Djur Jag är inte mörkrädd egentligen men när något okänt vilt djur smyger runt huset blir jag det. Det är ett litet djur som varje...
2
Svar
24
· Visningar
3 603
Senast: MikaTela
·
S
Övr. Djur Upptäckte för en timme sedan att min ena råtta påtta hade nått skit på kinden.. tog ut henne och såg att det var som en liten knöl eller...
Svar
7
· Visningar
2 323
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Min kanin verkar ha ganska tråkigt i sin bur ibland. Har ni några tips på kaninleksaker man kan tillverka själv?:) /Josefiine
Svar
15
· Visningar
9 355
Senast: denise1998
·
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa kanin. Jag hade en kanin när jag var liten, men jag kan i stort sätt inget om dem. Då köpte jag kainpellets...
Svar
5
· Visningar
1 413
Övr. Djur .. eller en stilstudie i gräsänder. Jag var ute och promenerade idag, och strosade ner mot sjön. Solen kom fram och jag bestämde mig för...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Kicki_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka