Ni med Reptiler! *bildtråd!*

Sv: Ni med Reptiler! *bildtråd!*

t63232_1217071540.jpg
Skäggisen Elsa

t79155_1216498497.jpg
Boaormen Bubba

t40354_1216498517.jpg
Leopardgeckon Sigge (Shadow)

t37403_1216498627.jpg
Hornhuggormen Doris

Alla e så söta, jag förstår inte hur man kan vara rädd för dom :eek:
:p

Har fullförståelse för att man kan vara rädd för ormar. Men undantag de ofarliga ex mindre snokar. Men stora kram ormar eller giftormar förstår jag mycket väl.

men hornhuggormen vilken du nu menar har iaf jag full respekt för. för håller man på med giftorm är det latin som gäller så är det inga missförstånd vilken art det är

Så jag har full respekt då jag haft giftorm o det sluta så här

DSC03639.jpg

DSC03587.jpg

Nu är äntligen flytten färdig och alla djur har kommit på plats så här kommer lite bilder.
Börjar med vår Iguana Dexter. Runt fyra år enligt tidigare ägare och lite mer än 1,20 m lång.

CIMG0846.jpg

Vattenagamernas terrarie med bl.a två vattenfall. Ska in nya lampor, timers, Uv-ljus och night glow. Ska skaffa en doppvärmare till vattnet också så de får varmt och gott vatten..

CIMG0850.jpg

Vattenagamen Elvis.

CIMG0853.jpg

Och hans fru Priscilla.

CIMG0852.jpg

Sjön som finns på botten i Terrariet. Den använda flitigt av Priscilla. Elvis föredrar bäckarna ner till sjön.

CIMG0855.jpg

Åhh, min dröm är verkligen att ha en leguan..men jag tror det blir för krånligt..kanske någon gång när jag bor i hus och kan ha ett stooort terrarium :)

Ja han är verkligen superläcker. Men ack så svårhanterlig och ofta på riktigt dåligt humör :-(. Bara jag som klarar att hantera honom.
Men när han är på kelhumör är han riktigt söt....

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 327
Senast: Kajsalisa
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 950
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar