Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mina små hönor.. två Skånska blommehönor, en Rubin och en Maran. På hitvägen har Maranen varit lite elak mot Rubinen och nackat honom på...
Svar
5
· Visningar
864
Övr. Djur Vet inte om tråden hamnar rätt nu men... I'll give it a try. Så jag läser biomedicinsk teknik och har prov idag. Är det någon som kan...
Svar
13
· Visningar
1 156
Senast: BuenoBull
·
H
Övr. Djur Jag arbetar i en större djuraffär och är ansvarig över gnagare vilket innebär att det oftast är jag som säljer kaniner till våra kunder...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: startpompe
·
D
Övr. Djur Ska tävla med mina två kaniner den 10 aug, och varenda tävling så är de trötta och vägrar hoppa när man väl hoppat fram osv. Gör jag...
Svar
11
· Visningar
1 623
Senast: Dahlgren
·
Övr. Djur Förra året i Juni drabbades mitt rexmarsvin av skabb, ganska illa med många sår. Behandlades i två omgångar med Ivomec innan det blev...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: R8n
·
Övr. Djur Märta Gris och Alice Gris!! Våra nya familjemedlemmar som är Linderödsgrisar. Söta va? :banana: Fler som har grisar eller...
Svar
17
· Visningar
1 471
Senast: tessiem
·
Övr. Djur Jag hittade jättelika vad jag tror är råttspillning (ca 2cm långa och 0,5cm i diameter) i hönshuset nyligen. Det är ett uppgnagt hål...
2
Svar
32
· Visningar
8 306
Senast: ika77
·
Övr. Djur Sag de har i en liten ode lada mitt ute pa en ang pa engelska landsbygden. Nagon som vet vad det ar?
Svar
9
· Visningar
975
Senast: nepita
·
Övr. Djur Var iväg och badade nu på eftermiddagen vid ett fd stenbrott. Ganska mycket stora stenar vid kanterna och även på bottnen i vattnet. Min...
2
Svar
30
· Visningar
3 256
Senast: nepita
·
Övr. Djur Behöver er expertis! Min dotter är en stor djurälskare och plockade 4 rosa, fosterliknande ungar ur hundens mun vid en promenad. Hunden...
Svar
14
· Visningar
2 137
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Var ute på vandring för ett par veckor sedan och vi hittade bajshögar som vi inte riktigt kände igen. Såg ut att vara från en växtätare...
2
Svar
23
· Visningar
23 450
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Hej. Vet någon ett pensionat i stockholmslän elr runt uppsala som tar imot en kanin i ungefär 3 dygn? För kaninen kan inte resa 25mil...
Svar
1
· Visningar
2 241
Senast: Poxz
·
F
Övr. Djur Finns det någon mer än undertecknad som håller på med marsvinsutställning?? Vilken lokalavdelning tillhör du?? Vad brukar du...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: pajkastning
·
P
Övr. Djur Jag var med min dotter hos en människa som ville sälja kaniner häromdagen. Min dotter frågade om hon fick hålla kaninen och det fick...
Svar
12
· Visningar
2 767
Senast: _Viva_
·
Övr. Djur ... vad gör man då? Nån som vet? Nej, ingen av mina har blivit det, men nu är det ju verkligen getinghögsäsong, och om det skulle...
Svar
5
· Visningar
2 944
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur Rokiga gåtor finns det gott om när det gäller djur. Kan du någon klurig gåta till oss andra? Jag kan en rätt bra om akvariefiskar. Hm...
Svar
18
· Visningar
5 519
Senast: Hudd1k
·
Övr. Djur Hej! Är det nån som vet om grekisk landsköldpaddor kan få röda näbbar? En kompis till mig har en sån och nu har det fått en röd nädd...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Evita_peron
·
Övr. Djur Ja, vilka här inne har egentligen råttor? Släng gärna in bilder och presentation på dem och berätta varför det blev råttor för just er...
Svar
10
· Visningar
1 419
Senast: johannea
·
V
Övr. Djur Jag är inte direkt erfaren med det här med kaniner. Så därför skulle jag vilja ha lite hjälp! Vad tycker ni om Williams hoppteknik ...
2
Svar
22
· Visningar
1 770
Senast: Vinda
·
S
Övr. Djur snart tar jag moppen (tankar först:D), åker upp till Borlänge och tar hem dom :grin: i maj lånade jag ut min hona för att få en kull...
2
Svar
22
· Visningar
1 755
Senast: _satelit_93
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar