Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Men att hålla flockdjur ensamma när det faktiskt inte finns några "särskilda skäl" tycker jag är hemskt sorgligt.
Det hade varit en helt annan sak om de fick vara utanför buren dygnet runt, eller iaf hela dagarna och bara sov i buren...
och de använder buren till att äta, dricka, bada och sova.
Och ska man vara så hård så kan vi ju låta bli att ha några djur i fångenskap alls...
Och ska man vara stenhård så tycker jag faktiskt inte att man kan ha varken fåglar, marsvin eller råttor i en liten lägenhet.
Fast jag är långt ifrån så stenhård.
Och ska man vara stenhård så tycker jag faktiskt inte att man kan ha varken fåglar, marsvin eller råttor i en liten lägenhet.
Fast jag är långt ifrån så stenhård.
Det var menat som ett exempelJag har aldrig påstått att du inte sköter dina djur väl. Att du lyckats ha x antal olika arter förstår jag inte riktigt vad det har med saken att göra?
Som jag skrev, jag missade det hon skrev om utetiden.Men att gå på någon stenhårt som redan sagt att hon inte tycker att fåglar ska sitta i bur 24/7 och sedan säga att du själv inte ens följer de lagar som finns, det får jag faktiskt inte ihop? Vem är du att bestämma att lagen är åt helvete?
Menar du lägenheter öht eller små lägenheter? Om det senare, var går gränsen för vad som är en liten lägenhet?Och ska man vara stenhård så tycker jag faktiskt inte att man kan ha varken fåglar, marsvin eller råttor i en liten lägenhet.