Jag hejjar på lejonen!

Sv: Jag hejjar på lejonen!

Fy fan, väntade på att den skulle hoppa på han, men vad hade den kunnat gjort.. De har säkert redan dragit ur alla tänder och klor så de inte kan bitas... fan va hemskt det är att publiken klappar händerna till sånt!!

Nej, det kan jag inte tänka mig att det är. Ville bara visa att vissa lejon faktiskt inte tar all skit. (Inte för att jag vet vad som utlöste just den attacken)

KL

Såhär går det...

Känsliga ska INTE titta på det här!

http://www.youtube.com/watch?v=xqSLWMnc8-c

nu blir jag att fundera över mig själv...
är jag helt störd som satt o log medans lejonet höll i människan, och ledsen så fort de skjöt honom?

Jag anser att man får nog skylla sig själv om man råkar ut för sånt där om man tvingar sig på vilda djur... :devil: det är alltid djuren som får lida från början till slut.

är jag helt störd som satt o log medans lejonet höll i människan, och ledsen så fort de skjöt honom?

Då är vi fler som är störda isf...
Skadeglädje är den absolut enda sanna glädjen i cirkus med djur. Den enda fördelen med djur på cirkus är att djuren ger tillbaka för att skit de får stå ut med förr eller senare.

De borde bannemig belönas med semester resten av livet för det och varenda jävla kotte som både arbetar och som besöker en sån cirkus kan gott få sig ett nackskott om djuret inte lyckas ta död på alla själv.

Cirkus är bottenskrap och folk som jobbar med att plåga djur på cirkus samt de som stödjer cirkusen med sina pengar är de lägst stående varelserna på denna jord. Fästingar är underbara jämfört med de där jävla cirkusparasiterna.

Ja och så ska det väl nämnas att jag nu syftar på cirkus med djur som inte passar där som just lejon, tigrar, elefanter osv. Djur som passar och behandlas bra, som tex hundar, ser jag inget fel i.

Jag har samma åsikter som dig, djur som behandlas bra, och MÅR bra utav att "jobba" på cirkus, ser jag inget som helst fel med. Många gånger tror jag nog att vissa djur mår väldigt bra på cirkus om man jämför med diverse konstiga "vanliga" ägare... Hundarna aktiveras och får jobba med hjärnan på cirkusen, inte alla hundar som får göra det i ett vanligt hem, har sett alldeles för många som är understimulerade :mad: .

Härmed inte sagt att alla hundar mår dåligt i vanliga hem, absolut inte. Och alla hundar mår inte heller bra på att jobba på cirkus, som vanligt får man se till individen och dess förutsättningar...

Jag blir så arg när jag ser sånt här! Vad är charmen i att piska och plåga djur sådär (och överhuduvtaget)?!? Och folk BETALAR för att se sånt där! :eek: Jag förstår inte hur folk är funtade. Jag satt också och väntade på att den jävla idioten med piskan skulle bli överfallen av allihop! Näe fy fan vilken sjuk värld vi lever i.

*ursäkta alla svordommar, men jag kan inte hålla mej när jag ser djur som far illa*

Den andra filmen: Jag tycker karln får skylla sej själv, helt och hållet. Det är han själv som har satt sej i den sisten. Jag tycker bara fruktansvärt synd om lejonet! :( När gubben utanför buren slog lejonet med den där stången och sparkade han i ansiktet satt jag bara och gapade och tårarna kom fram lite... FYFAN! Jag blir så ledsen! Och så skjuter dom lejonet bara för att han gav sej på en människa som säkert har plågat stackars lejonet i många år. Lejon (eller andra vilda djur) hör inte hemma på en cirkus för fem öre! Det ser man ju här och på den första filmen.
Det är hög tid att utrota cirkusar med vilda djur :(

Jag satt bara och väntade på att lejonet skulle hoppa på honom och bita! :mad:

Det var en annan video efter showen tror jag för mannen dog, lejonet bet han... Okej... ni vill inte veta fortsättningen :eek::cry:

Liknande trådar

Hästvård Vad tror ni kan vara fel på henne? Gått igenom hela hästen med massage, 2 områden på vänster sida fick tas lite mer än andra, detta va i...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 637
Senast: Nominous
·
Gnägg Jag har letat runt lite efter en liknande tråd men utan framgång, så jag startar en själv. Jag har blivit lite fast för fenomenet...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 583
Senast: Exit
·
Gnägg Hittade av en slump den här filmen, som är en härlig motsats till alla hemska filmer om brutala tävlingar med skadade och döda hästar...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Araminta
·
Gnägg Hej! Här kommer en till video från mig:) Jag har varit i Sierra Leone i fyra månader (kom hem igår) och det här var sista passet...
Svar
1
· Visningar
1 148
Senast: Leoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama