Ni fjäril och malskådare :-)

Sv: Ni fjäril och malskådare :-)

Nä, det var det som var så retligt! Den enda bild där jag kände, "Där, där är den!" så stog det inte vad det var för sort... Men någon sorts tofsspinnare skulle jag chansa på iaf. Vi får se om det finns någon annan intresserad på forumet som kan.. Jag ger upp. den var för svår. Har inte så bra böcker att tillgå. De tar bara upp de vanligaste arterna...
Hade jag varit på jobbet hade jag nog lätt hittat den, men jag börjar inte förrän den 13:e..

Tack för att du försökte!! :bow: Jag lyckades inte alls efter många försök på google. Men om ingen kommit med svaret vad det är för något före den 13:e så vore det otroligt snällt om du ville kolla upp i böcker på jobbet! :bow:

Du får kanske putta upp tråden då så jag kommer ihåg, men jag ska försöka!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 978
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 664
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 193
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama