Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hej! Jag bor i närheten av en stad där det har skett flera kaninstölder. Polisen vet inte om kaninerna stjäls eller bara släpps ut...
Svar
15
· Visningar
1 241
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Jag har två hanråttor nu som är 7 månader gamla, men jag funderar på att köpa en liten bebis (också hane såklart) som är lev.klar om 2...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: dramatik
·
M
Övr. Djur Jag och min granne har tänkt att para våra kaniner i början på mars ungefär :) Och vi har köpare till kaninungarna, så nu fattas det att...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 248
Senast: maalin_
·
M
Övr. Djur Jag har en kanin som hugger,Biter,Morrar,Attakerar Människor och Djur.Vi vill gärna ha svar på det !?:(
Svar
6
· Visningar
1 268
Övr. Djur I morse när jag kom ut till vår lilla kanin var hon skadad. Verkar som om hon fått en rejäl smäll på ena sidan av huvudet. Ögat på ena...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: maalin_
·
Övr. Djur Min höna har ruvat på fyra ägg .Ett ägg från ett ställe och tre från ett annat. Så kläcktes ett ägg och den är pigg.Sen var dom andra...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: shallow_xx
·
Övr. Djur Vill ni se Kung Tulle på TV? Hoppsan så det kan gå??? :o:o:o Kolla här: http://www.kanallokal.se/webb-tv/skaneidag Sist i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 077
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Var nyss ute i hästhagen och såg ett djur jag aldrig sett förut! Det var nån slags gnagare, ganska stor (som en råtta eller stor sork)...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: Zaria
·
S
Lantbruksdjur Satt o funderade idag på hur länge egentligen en bockkilling o mamma get kan gå tillsammans innan det blir risk för inavel? Hur gör...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: lynxlady
·
A
Övr. Djur Jag har två kaniner (Dvärgvädurar) som jag skaffade för ett tag sedan, och tanken var att dom skulle bo ute året om, för min pojkvän som...
Svar
5
· Visningar
10 214
Senast: Amber_89
·
Övr. Djur Har tre hönor som ruvat ägg efter den bortgångne Kalle Kapun, till min stora lycka hade ett ägg kläckts och en brun liten kyckling...
2
Svar
21
· Visningar
6 548
Senast: LIA
·
Övr. Djur Min Roland blev sjuk och fick vara på djurkliniken lördagkväll-tills nu, dvs knappt två dygn. Han blev direkt när han kom hem SKITSUR på...
Svar
19
· Visningar
1 275
Senast: lizan
·
Övr. Djur Vi har 2 undulater, hona och hane, som har bott ihop i en bur i ett år. Vi har en holk och har du väntat på att de ska få ungar...
Svar
9
· Visningar
1 285
Senast: Feua
·
G
Övr. Djur Jag skulle vilja se högdräktiga damer. Alla djurslag är välkomna. :) Så fram med alla runda och goa magar.:bump: Så här såg min...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 831
Senast: John_Franzen
·
Övr. Djur Nu har jag skaffat mig en ny liten hanråtta och jag har två honor på ingång. Men nu till frågan vilken färg/teckning har min nya lilla...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag har en fundering. En fågel som sitter med öppen näbb hela tiden, avger den värme då? Alla småfåglar vi såg i Grekland satt med öppen...
Svar
2
· Visningar
5 663
Senast: MataHari
·
Övr. Djur För nästan 3 veckor sedan dog min dvärghamster av hög ålder. Med över 2 år på nacken så var det inte så konstigt att han avled. Men...
Svar
9
· Visningar
1 974
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Får man sälja och köpa skogsharar? http://www.blocket.se/vi/16936319.htm?ca=5_s Eller är det kanske inte våra svenska harar det...
Svar
8
· Visningar
4 559
F
Lantbruksdjur Kan grisar gå i samma hage som en häst?
Svar
6
· Visningar
2 393
Senast: blohme
·
Övr. Djur Alla som nån gång sålt eller köpt djur vet nog att man ibland råkar ut för diverse idioter och allmänt roliga händelser och...
Svar
15
· Visningar
1 757
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama