• Lantbruksdjur
  • Trådstartare Trådstartare chik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 175
C

chik

Jag vill bara hör om det är någon mer här inne som har märkt hur inteligenta hönor är??
Tog bort hönorna för ca2år sedan men en klarade sig flög upp i en björk så hon har fått vara kvar..
Och hon är så inteligent, med påföljd att jag tycker att behandligen av höns är fruktansvärd.
någon som delar mina tankar:bump:

Sv: Höna!!

Höns är väldigt intelligenta, precis som de flesta fåglar, man kan lära dem många tricks med ex klicker (som används mycket till hund) Så jag håller med dig!

Sv: Höna!!

Och vad grundar du det på då?:D
Aldrig sett boels minicirkus?:d
De är inte så dumma som man kan tro...

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 210
Senast: julgrisen
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
772
Senast: Miingla
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
853
Senast: Amha
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 670
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka