Sv: Hjälp!

Ja, kom igen KungTrulle! när får vi höra mer om Gudrun (och se bilder (?) ). väntar spänt:)

Det kan inte bli bilder tyvärr pga av att min digitalkamera pajjat och sambon kommer inte hem igen förrän början av december. ( Och då kan han ta sin kamera med hem).

Får se när jag hinner ta en diktamen på vad Gudrun tycker och tänker....är just nu både dunderförkyld och litet stressad ( ska hinna sy färdigt en 1500 tals dräkt till den 1e december).

En kort rapport är i alla fall att även idag har alla grisarna fått festa på pumpa.

/KT

Hur går det med turtur-grisarna?:love:
Vi är sååå nyfikna.

Eftersom jag fick en ny digitalkamera i julklapp av snälla sambon kan det EV komma litet bilder snart...

Grisarna mår finfint och har typ ett berg av halm att bädda i pga av att det är megakallt! Värmelampa står på och extra mat utdelas till alla utom till tjockisen Aknot.

Hörrdu Gris-Eva, kom det ett paket till dig fr Gudrun eller?:confused:

/KT

Vi väntar alla med spänning på bilder. :bump:

Hörrdu Gris-Eva, kom det ett paket till dig fr Gudrun eller?:confused:

/KT

Jajjamen, Fick du inte mitt mail?
Om inte så kan jag meddela att jag är len och ren som en nybadad gris.:D
Tack snälla, söta, goa, rara du. :love:

Ps.Har hon blivit betäckt? :angel:
Här väntar vi smått den 13 februari.:)

Jajjamen, Fick du inte mitt mail?
Om inte så kan jag meddela att jag är len och ren som en nybadad gris.:D
Tack snälla, söta, goa, rara du. :love:

Ps.Har hon blivit betäckt? :angel:
Här väntar vi smått den 13 februari.:)

Kul du gillade den!

Jag har inte kollat mail dvs privatmailen på 2 veckor pga av att sambon varit hemma och jag inte haft tid att sitta i lugn och ro framför datorn.

Eftersom vi har byggt häststaket etc och gjort alla de tusen saker jag inte klarat av själv innan i höst.

Det har varit upp tidigt och sedan fullaste farten......

Jo Gudrun är betäckt...jag tror hon är dräktig för att jag har inte sett henne brunsta... (Hoppas på en massa små knubbisar i vår!)

Förresten har vi festat på gris här hela julen. ( Ett par dagar innan jul fick vi ett helt rökt vildsvinslår av grannen, egenskjutet). Gissa OM vildsvin är supergott!!!!! Fast det talar vi inte om för grisgänget här på gården....:angel:

/KT

Ytterligare en uoppdatering :).

Mest för att Gudrun berättar så roligt om sin kidnappning.

Jo hon har bott in sig här och vi får väl se om hon kan skriva litet i dagboken snart igen när nu barnen börjar bli stora...:angel:

Det är ju mycket att stå i när man är en mammagris!

/KT

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 974
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 265
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 381

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka