Kung Tulle TV-kändis?????

Sv: Kung Tulle TV-kändis?????

Är jag dum i huvudet eller varför hittar inte jag det?! :o
Kommer bara till inslaget om havsbadet :confused: Har ändå letat igenom inslaget två gånger :cool:

Jo efter baden är det paus med reklamsnutt men låter man "bandet " gå vidare kommer det så småningom....

/KT

Kul att se! :laugh: Och du pratar precis samma skånska i verkligheten som i min hjärna, men annan röst.

Nej vad kul!:love:

Nu hör jag bara rasp-rasp i högtalarna och det kan jag inte belasta den underbara skånskan för. (F.ö en av mina favoritdialekter)

Men så snäll och go du ser ut Tulle!:D
(Varför får jag en känsla av att du inte tycker detta är en komplimang?;))

Jag trodde att du hade ett hårdare utseende.
Nu behöver jag inte vara rädd längre!:p

Tulle Lille Tulle Bu. Skrämmer vi det onda BUUU!
Det är nog Magnus Härenstam som har lurat mig..

Underbart söta grisar!

Men så snäll och go du ser ut Tulle!:D
(Varför får jag en känsla av att du inte tycker detta är en komplimang?;))

Jag trodde att du hade ett hårdare utseende.
Nu behöver jag inte vara rädd längre!:p

Underbart söta grisar!

Fniss. Jag är faktiskt ganska snäll. I alla fall om folk är snälla mot mig.

Och grisarna ÄR söta~ :love:

/KT

Alltså i min skalle ser du fortfarande ut som Sean Bean :rofl:

Tsss bara för dig ett foto:

Mig i rysk WW2 uniform ( Har den som avatar i ett annat forum...):

av-35.jpg

( Rebecka83 här ser du hur långt hår jag BRUKAR ha :) )

/kt

Senast ändrad:

Ja du får vakta ytterdörren...en dag kanske jag står där och säger hej! :D

Först och främst;
a014.gif
av rösten på sångaren :eek:

Han får ursäkta, men den var det sämsta jag hört på mycket länge :crazy:

Sedan över till trådämnet lite mer ;)

Kul att se en människa som hör till ett nick, men jag trodde faktiskt du var yngre :o :laugh:

Du ska se strängare ut :o och mer bestämd :rofl: inte sitta där och gulla med små grisar :angel:

Dessutom så har jag fått för mig att du har mörkare hår, axellångt och uppsatt i hästsvans ;)

Söta grisar!

Fö var du rätt lik min bild av dig faktiskt, så jag slapp nick-konflikt :D

Fast de sa ju fel namn!! Du HETER ju Kung Tulle.... Inget annat!

Senast ändrad:

Dina småttingar var ju bara såååååå mycket sötare än den här "mini"grisen jag träffade hos en gammal kompis.

Söt va´??:cool:

Du ska se strängare ut :o och mer bestämd :rofl: inte sitta där och gulla med små grisar :angel:

Ja MEN om man blir intervjuad kan man ju inte vara otrevlig mot reportrarna.... skulle jag ha jagat bort dem med en hagelbössa kanske??:)

Fast ärligt talat blev jag rätt sur igår när dom ringde och sa att jag inte kunde få en kopia på CD av inslaget. För att dom "inte hade råd att ge sånt till alla som ville ha". Jag menar dom var här i ca 2 timmar och pratatde och filmade. Tid som jag kunde använt till att göra något pengatjänande på kanske?

DOM tjänar ju pengar på sin TV kanal. Då är det riktigt dåligt att inte kunna ge mig en CD med inslaget. I synnerhet eftersom jag inte kan se det hela på TV eftersom jag inte har en TV. Vad kostar en sån CD ? Typ 5 kronor....

Iofs kanske inslaget kan leda till något jag tjänar pengar på. ( Vem vet någon kanske vill anställa en som djurskötare på ZOO :D). Och det är fin reklam för mina grise-diser som sällskapsdjur.

Dessutom har dom inte fått efternamnet rätt i inslaget utan skrivit ett annat liknande efternamn. Också dåligt med tanke på att dom fick infobroschyr av mig där mitt namn stod TRYCKT!

/KT

Först och främst;
a014.gif
av rösten på sångaren :eek:

Han får ursäkta, men den var det sämsta jag hört på mycket länge :crazy:

Instämmer. Trots att min egna sångkarriär tillkom av att jag klämde fingrarna i ytterdörren så måste jag vara kaxig och säga -JAG SJUNGER BÄTTRE :angel:

Tyckte det var ett trevligt reportage :D

Vet hur jobbigt det är stå och prata med en kamera upptryckt i ansiktet (fick föra gamla dagisets talan för några år sen :crazy:) och tyckte du gjorde det KANONBRA!! :banana:

Men det jag var mest avundsjuk över var att du ju har SOMMAR :cry: Här kan man inte ta av sig långkalsongerna o vinterjackan än på ett tag :(

Och grisarna :love: I just love them :love: :love:

Men det jag var mest avundsjuk över var att du ju har SOMMAR :cry: Här kan man inte ta av sig långkalsongerna o vinterjackan än på ett tag :(

Jo soligt är det och man kan gå i jeans och t-shirt utan att frysa. Men det är för kallt för SHORTS!

DUMMA väder Kung Tulle vill ju ha SHORTS!!! :mad: Kung Tulle vill också ha en solstol och en härlig kall cola med IS i.

Dessutom vill jag ha en säck full med pengar.....

( Känner mig lite gnällig visst idag:D).

Näpp, nu är det dags att knalla upp till betet och flytta Tjeja och Tor till nytt gräs....

/KT

Liknande trådar

Träning Jag berättade för nån vecka sen om att jag nyss tagit mig tillbaka i vuxen ålder till ridskola och hur fantastiskt det känns men att jag...
Svar
2
· Visningar
1 411
Senast: Lager
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett bete jag hyr, jag står själv för gödning och betesputs (ca 2 ha). Tidigare i sommar sökte jag sällskap till min häst då...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 785
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 091
Senast: Mim
·
Övr. Hund Det togs upp i en annan tråd, men jag tyckte att ämnet förtjänade sin egen. På promenaden imorse så mötte jag en man som (fö varje...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 076
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar