Fler med undulater här?

Sv: Fler med undulater här?

Puttar upp tråden lite. Minns inte att fåglarna ruggar så himla ofta, lite jobbigt. Finns det inget som kan förbättra det?
 
Sv: Fler med undulater här?

Vilka vackra små pippisar i denna tråden!! :love:
Hade en undulat som het Julius när jag var yngre, en underbar vit och himmelblå krabat som var tam och kunde snacka. :love:
Vad sugen jag blev på att skaffa en undulat nu!!
 
Sv: Fler med undulater här?

Vilka fina undulater! Funderar på att skaffa undulat eller kanariefågel, jag och sambon. Hade det antingen kanariefågel eller undulat i perioder av min uppväxt och skulle vara roligt att ha igen. Då ska vi köpa antingen två honor eller två hanar. Ska fundera lite mer på det och kolla runt lite på burar och sånt, antar att det har hunnit ändrats en del på 15-20 år.
 
Sv: Fler med undulater här?

Mina två kraxar! :love:

Fideli & Alexi
6729222.jpg


Fideli
20114538.jpg


Alexi
20114539.jpg
 
Sv: Fler med undulater här?


Jag har ju inga värstingkameror eller liknande, så det får bli en dålig bild där man ser nästan alla 8, man ser halva av den 8:e, den helvita vill säga.

DSC01441.jpg


dom två som ser likadana ut -grön&gul är far och dotter, den mossgröna är son till den gul-gröna också, dom föddes i samma kull.
Stolt mamma är den gråa honan :)
 
Sv: Fler med undulater här?

jag har också tre undisar och är medlem på ett forum ( http://www.undulat.forum24.se/ ) för andra undulatgalningar
:) jag har en ljusgrön standard "normal", en grön skuggvinge ev med grå eller mörkfaktor och en opalin himmelsblå viol...
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har hat undulater i häck innan men då kände paret varann mer och de bodde ute när de fick ungarna. Nu hade jag 2 hanar som jag löpte...
Svar
2
· Visningar
1 765
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp