Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Lantbruksdjur Hej! Min höna har ruvat i 4 dagar. Läste att hönorna tar halvtimmespauser då och då - min höna tar 2-timmarspauser varannan dag ... Hur...
Svar
7
· Visningar
8 045
Senast: ginnies
·
Lantbruksdjur ja nu blev det en tråd endå:) kan lite om får men vill endå ha lite bekräftat här från er som är frågägare och vana.:banana: har...
2
Svar
31
· Visningar
4 874
Övr. Djur En jätte svår fråga... Har mina två kaniner, 4 och 5 år gamla. Den ena skaffades som sällskap till en jag hade tidigare, sen gick den...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Shenzi
·
P
Övr. Djur Tjaba! Har funderat nu på sistonde och kommit på att det inte finns någon djuraffär som säljer maneter att ha i sitt akvarie så jag...
Svar
8
· Visningar
1 590
Senast: Nominous
·
N
Övr. Djur Haha, fick detta klipp skickat till mig via mailen idag och jag var tvungen att skratta högt. Kolla in inlevelsen! :rofl...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Kicki_83
·
Övr. Djur Min stora gutebagge, 5 år gammal och erfaren pappa är bara så härlig. Varje dag ställer han sig tålmodigt mitt i hagen. Där står han...
Svar
4
· Visningar
1 541
Senast: MadickenII
·
A
Övr. Djur Vad tycker ni om detta gulliga par av rasen fransk vädur
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Annie_92
·
Övr. Djur Hoppas att det finns några kanin-kunniga personer här som kan hjälpa mig. Har en 5-årig dvärgvädurs-hona som jag hade tillsammans med...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: Lunketuss
·
E
Övr. Djur Hej, jag har ett litet problem med min kaninhona som är ca. 5 år nu snart. Det är nämligen så att hon har tappat sitt hår under...
Svar
6
· Visningar
1 243
Övr. Djur Det finns ju många olika böcker om småkaniner, men kan någon tipsa om böcker om stora kaniner? Som t.ex. belgisk jätte och fransk...
Svar
3
· Visningar
1 751
Senast: Annie_92
·
Övr. Djur Nu har det börjat diskuteras att vi ska få hand om en omplaceringskanin! Jag är helt okunnig om kaniner och känner att jag inte vill ge...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Sastra
·
P
Övr. Djur Hejsan. Undrar lite smått om det är någon som har förslag på husdjur som kan vara ute året runt. Kanin vet jag redan. ;) Börjar...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: mallotten
·
Övr. Djur Hej alla kaninmänniskor som håller på med kaninhoppning, stämmer det att lejonkaniner inte får hoppa? //Tack på förhand skuggan_
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Den ena av våra kaninhonor är dålig. Vi såga att hon låg ute i utedelen av kaninernas utebur länge. Vi gick dit och märkte att hon inte...
Svar
3
· Visningar
903
Övr. Djur Är det inte dags för en lammningstråd igen. Jag följde 2007 års lammningar, nu är det dags för egna lamm. Jag har två tackor som ska...
16 17 18
Svar
340
· Visningar
29 815
Senast: Gullan86
·
Övr. Djur Ja,det går av stapeln nästa helg i Skottland,och min dotter som är på praktik i Skottland i 3v på en naturbruksskola,ska dit och kolla...
Svar
1
· Visningar
758
H
Övr. Djur ngn som vet vad detta kan va för fågel.???? Syster tog den efter att dens mamma och syskon blev tagna av en katt. så nu e denna ensam...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Mia_R
·
Övr. Djur Ny grisahage. Jaha då har jag börjat projektera en ny grishage. Inte jättestor den blir ungefär lika stor som den gamla men lite listigt...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur -------------------------------------------------------------------------------- Jaha, och hur gick det här till nu då? I morse...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Finns det nån människa i hela världen som med gott samvete kan försvara dessa handlingar:confused: Jag har inte sett mer än kanske 10...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka