Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Lantbruksdjur jag och min man ska (äntligen :bump:) i augusti flytta till en liten gård där det bl.a finns en ganska stor hönsgård. bra tycker jag då...
Svar
15
· Visningar
6 181
Senast: Zita
·
Övr. Djur Igår hittade jag en duva på plattan som är utanför stallet men under tak. Den är stor som en vuxen duva, men har små tunna gula...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Lina_Zacha
·
S
Övr. Djur Jag har ormfobi och efter jag nästan trampade på en för ett par veckor sen har det blivit värre. Nu känner jag att det börjar påverka...
2
Svar
33
· Visningar
2 332
Senast: John_Franzen
·
P
Övr. Djur Undrar bara (av ren nyfikenhet): Skulle jag kunna köpa en kanin som sedan bodde varannan vecka med mig hos mamma och varannan vecka hos...
Svar
1
· Visningar
1 530
Senast: vego96
·
S
Övr. Djur Upptäckte idag att vi hade ett getingbo under kattens favoritsovplats på balkongen:eek:. Rena turen att han aldrig blev stucken... Vi...
Svar
3
· Visningar
1 884
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Djur Har helt ofrivilligt fått rena Agatha Christie i mitt akvarium. Vi började med tio viltfångade rödfenstetror i november. Nu är det sex...
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: Mabuse
·
C
Lantbruksdjur Hej! Min höna har ruvat i 4 dagar. Läste att hönorna tar halvtimmespauser då och då - min höna tar 2-timmarspauser varannan dag ... Hur...
Svar
7
· Visningar
8 057
Senast: ginnies
·
Lantbruksdjur ja nu blev det en tråd endå:) kan lite om får men vill endå ha lite bekräftat här från er som är frågägare och vana.:banana: har...
2
Svar
31
· Visningar
4 893
Övr. Djur En jätte svår fråga... Har mina två kaniner, 4 och 5 år gamla. Den ena skaffades som sällskap till en jag hade tidigare, sen gick den...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Shenzi
·
P
Övr. Djur Tjaba! Har funderat nu på sistonde och kommit på att det inte finns någon djuraffär som säljer maneter att ha i sitt akvarie så jag...
Svar
8
· Visningar
1 593
Senast: Nominous
·
N
Övr. Djur Haha, fick detta klipp skickat till mig via mailen idag och jag var tvungen att skratta högt. Kolla in inlevelsen! :rofl...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Kicki_83
·
Övr. Djur Min stora gutebagge, 5 år gammal och erfaren pappa är bara så härlig. Varje dag ställer han sig tålmodigt mitt i hagen. Där står han...
Svar
4
· Visningar
1 541
Senast: MadickenII
·
A
Övr. Djur Vad tycker ni om detta gulliga par av rasen fransk vädur
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Annie_92
·
Övr. Djur Hoppas att det finns några kanin-kunniga personer här som kan hjälpa mig. Har en 5-årig dvärgvädurs-hona som jag hade tillsammans med...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: Lunketuss
·
E
Övr. Djur Hej, jag har ett litet problem med min kaninhona som är ca. 5 år nu snart. Det är nämligen så att hon har tappat sitt hår under...
Svar
6
· Visningar
1 243
Övr. Djur Det finns ju många olika böcker om småkaniner, men kan någon tipsa om böcker om stora kaniner? Som t.ex. belgisk jätte och fransk...
Svar
3
· Visningar
1 751
Senast: Annie_92
·
Övr. Djur Nu har det börjat diskuteras att vi ska få hand om en omplaceringskanin! Jag är helt okunnig om kaniner och känner att jag inte vill ge...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Sastra
·
P
Övr. Djur Hejsan. Undrar lite smått om det är någon som har förslag på husdjur som kan vara ute året runt. Kanin vet jag redan. ;) Börjar...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: mallotten
·
Övr. Djur Hej alla kaninmänniskor som håller på med kaninhoppning, stämmer det att lejonkaniner inte får hoppa? //Tack på förhand skuggan_
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Den ena av våra kaninhonor är dålig. Vi såga att hon låg ute i utedelen av kaninernas utebur länge. Vi gick dit och märkte att hon inte...
Svar
3
· Visningar
904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka