Sv: Kaninbur?

Mjo, precis :crazy:

Ser annonsen nu jag med. Har mailat annonsören och framfört lite kritik, får se om hon svarar öht :grin:

Den där är ju långt under abosluta minimimått för dvärgkanin :crazy: Kaniner om något djur behöver ju stora ytor för att röra sig på.

nu ser jag annonsen, men vafan.. det står hamsterbur i rubrik och står om kanin i texten =/

Men vad i helvete... Då har dumjävlarna ändrat rubriken men inte texten då, hur jävla dum får man vara egentligen :crazy:

Nåväl, bättre än ingenting iaf. Majoriteten av svenska folket lär väl inte vara så urbota korkade att de tror att det är en kaninbur på bilden...

tycker inte ens en hamster ska ha en sådan liten bur.. OM dom som köper har extremt lite pengar och aktiverar hamstern oftas utanför buren, då går det an för mig...

Word :bow:

Just den där buren ser ut att vara på tok för hög för en hamster dessutom :crazy: Typiskt såna burar som mest duger till transport odyl och inte är värda ett ynka litet öre när det är för annan användning :angel:

Mjä, är inte ett dugg lik en fågel bur ju :p
Personligen skulle jag inte ens stoppa en fink i en så liten bur, möjligtvis som sjukbur eller så bara... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: Troll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka