Separationsångest!

Sv: Separationsångest!

(Verkligen förlååååt TS!!)

Varför sitta och klaga på hur folk stavar?:confused:
Du verkar ju ändå förstå vad jag menar eller hur?

Get a life. :crazy:

Varför så snäsig? Jag gjorde det i all välmening och nej, jag förstod inte först när du skrev "sighter" och inte siter eftersom det är två helt olika saker. Men visst, ett par sekunder senare fattade jag men det kan ändå vara bra att veta för dig till nästa gång.

Det är jäkla oartigt att be folk skaffa liv till höger och vänster för en sån liten struntsak. Get a life yourself! :mad:

*Sorry TS* :angel:

*kl*

Men försök att läsa saker med lite humor i bland. ;)
Sååå farligt är det väl inte. :p

Och alla har vi ett liv, men vad vi förgyller livet med är upp till var och en.
Själv sticker jag till Husdjursmässan i Karlstad om två timmar.
Där är det ett jädrans liv!
För att inte tala om vilket liv det var i gårkväll när jag badade min minigris Madicken. :angel:

Tjingeling på ett tag allihop! :p

För att inte tala om vilket liv det var i gårkväll när jag badade min minigris Madicken. :angel:

Var ett jävla liv här också precis när jag flyttade in de två galtgrisarna som ska kastreras i en provisorisk liten box. Det gillade dom INTE!

OUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!! Låter dom....UIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!

Konstigt nog kan man ta upp dom ganska lätt i vanliga fall men nu ville dom absolut inte!!!!

OUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

/KT

Jaha då har farbror vetrerinären varit här....

2 småttingar kastrerade
2 storingar nedsövda så jag kunde klippa deras klövar
alla grisar i stallet vaccinerade mot rödsjuka!

stort ståhej och baluns....

Men nu är det i alla fall avklarat....

/KT

*kl*

Men försök att läsa saker med lite humor i bland. ;)
Sååå farligt är det väl inte. :p

Och alla har vi ett liv, men vad vi förgyller livet med är upp till var och en.
Själv sticker jag till Husdjursmässan i Karlstad om två timmar.
Där är det ett jädrans liv!

Tjingeling på ett tag allihop! :p

Då ses vi på mässan! jag ska vara där hela lördagen :banana:

Aknot kom på benen för en halvtimme sedan ungefär, efter nedsövningen. Nu går han argt muttrande och lätt omtöcknad ute i grishagen.... men med väldigt fina och nyklippta klövar. Riktigt fin och len i skinnet också eftersom jag passade på att smörja in honom och masserat in Kung Tulles special-grisåfin medel. Dvs hälften babylotion och hälften rapsolja som omskakats så att det blandats.

Trissa sover fortfarande djupt. Hon fick litet för stor dos sömnmedel verkar det. Hon har också fått inmasserat "grisåfin".

/KT

Senast ändrad:

Förlåt, men jag är bara tvungen :p

Sight - sikte, synhåll
Site - webbsidor (bland annat)

:D

Pojkvännen skällde på mig idag, det heter inte alls Site, det heter Sajt på svenska.

Han tycker att jag och alla andra här inne ska lära sig stava ordentligt. :angel: Dvs inte slarva med ord som sajter.
Han hotade med att jag får buke förbud om jag inte skärper till mig. :rofl:

(Jag stavar riktigt illa ibland. :crazy:)

Liknande trådar

W
Träning Har precis kommit ifrån stallet o är jättetrött o känner mig smådeppig...:( Var ute o red lite på min kille som såg så glad ut när...
2
Svar
23
· Visningar
2 114
Senast: Tjalfe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar