Sv: Separationsångest!
Hade jag varit du så hade jag haft två hagar.
En med
2 "matgrisar" till din sambo,
och en med
2 "gullegrisar" till dig själv.
Tror du det går att övertala honom till det?
Mini grisar är ju underbara.!!
Jag hade en för några år sedan, men han fick efter omständigheter flytta till mina föräldrar.. Nu är han tyvärr i grisa himmeln.
Om det är sådana risker med att ha dem med stora grisar, kommer jag öht inte ens att testa, jag vill ju inte att min, eh, något tunnhåriga pälskling (
)kommer i kläm...
Det hade ju varit jätte roligt att ut och gå med ett gäng hundar och två grisar på släptåg.
Vi har jätte fina promenad vägar, där hundarna roar sig med om att tävla vem som kan bli mest skitig, kan ju vara skönt att komma hem med någon som inte geggat ner sig totalt.. *hihi*
Man kan väl ta in dem när man är hemma? och ta ut dem i hagen när man inte är hemma? Vi har en dum trappa med fem steg, som lätt kan byggas om till ramp.
Rumsrena vet jag ju att dom kan bli lätt, men är det farligt för dem ex på vintern att komma in några timmar för att njuta lite av värmen?
Jag vill ju inte att de ska behöva vara i hagen hela tiden utan få vara med..
Fressten, om man skaffar två samtidigt, blir det inte lite svårt att prägla dem på mig? (så att dom lyder mig haha )
För den ena torde ju bli ledsen om jag tar den ena och tränar en stund?
Grisar är ju smarta, så trix och kommandon har dom ju inte svårt att lära sig, men det blir ju klart bökigare (
) att träna två samtidigt.
Hur är era med hundar? Och katter?
Är det kanske väldigt individuellt?