jag blir så ledsen...

Sv: jag blir så ledsen...

Jag var där i somras och då gick han ensam på dagarna för att han inte skulle sätta på sin mor och de inte hade någon lekkamrat..

Sv: jag blir så ledsen...

Man kan i stället satsa pengar på att förbättra och skydda djurens hemmiljö istället för att sätta dem i djurparker. Tjuvskytte skulle man kunna motarbeta genom t.ex ökad bevakning.

När djurens hemiljö inte finns kvar då?
Och vem skall bevaka och bekosta att man vaktar mot tjuvskyttar.

På många ställen blir det dessutom en ganska etisk fråga då folks överlevnad går ut på att man dödar en viss sorts djur. Bergsgorillorna är ett exempel på det.

Jag undrar fortfarande precis som i föregående inlägg var vi skall göra av de djur vars hemiljö inte finns kvar.

Liknande trådar

Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
589
· Visningar
14 447
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
762
Senast: Krålus
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 988
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar