jag blir så ledsen...

Sv: jag blir så ledsen...

Jag var där i somras och då gick han ensam på dagarna för att han inte skulle sätta på sin mor och de inte hade någon lekkamrat..

Sv: jag blir så ledsen...

Man kan i stället satsa pengar på att förbättra och skydda djurens hemmiljö istället för att sätta dem i djurparker. Tjuvskytte skulle man kunna motarbeta genom t.ex ökad bevakning.

När djurens hemiljö inte finns kvar då?
Och vem skall bevaka och bekosta att man vaktar mot tjuvskyttar.

På många ställen blir det dessutom en ganska etisk fråga då folks överlevnad går ut på att man dödar en viss sorts djur. Bergsgorillorna är ett exempel på det.

Jag undrar fortfarande precis som i föregående inlägg var vi skall göra av de djur vars hemiljö inte finns kvar.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
991
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
698
Senast: Scandi
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 120
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka