Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Såg nyss ett klipp på hästhantering om en hingst som slog ihjäl en skadad fölunge. Förstår att naturen är grym ibland men här är ett...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: Gris-Eva
·
M
Övr. Djur Hej alla Är ny här och jag hoppas jag kommer trivas =) I vilket fall som helst, kanske det finns någon här som kan svara på...
Svar
19
· Visningar
2 203
Senast: roping-malin
·
Övr. Djur sån som vet? Himla gullig iallafall:love:
Svar
19
· Visningar
3 035
Senast: spankmyasscharlie
·
M
Övr. Djur Dà min kanin inte trivs inomhus hadde jag tänkt att hon ska fà flytta ut. Dock behöver jag lite ràd om buren. Jag har en mycket fin...
Svar
17
· Visningar
2 639
Senast: mimmi_t
·
A
Övr. Djur Hejsan, jag undrar om det är nån här på buke som bor i östergötland och föder upp kaniner. Helst Dvärg vädurar, men det går bra med...
Svar
0
· Visningar
2 361
Senast: always_TsT
·
H
Övr. Djur Har länge funderat på att byta sand i akvariet då jag inte alls gillar engelsk sjösten. Tänkte göra det i samband med att jag flyttar...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: niardasp
·
Övr. Djur Lite grisbilder från när vi var ute med kameran igår. Monster & LillKaos undersöker det gröna. Forts...
Svar
19
· Visningar
1 132
Senast: Septicemia
·
S
Övr. Djur Akvariegalning som man e... Har några frågor till er som också har guppys som ska få/har fått yngel. Jag har en hona som under ca 3...
Svar
3
· Visningar
3 919
Senast: Josssefine
·
Övr. Djur För ett antal år sedan hittade polisen i Skurup en minigris. Hon sprang lös och ingen ägare anmälde sig. Minigrisen skulle avlivas. Det...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: KungTulle
·
D
Övr. Djur Hej alla kunniga kaninägare! I någon vecka nu har min kanin Simba fått mjäll, vet inte om kaniner kan få det. Det är svårt att...
Svar
12
· Visningar
3 374
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Ni som har får eller getter: Är det någon av er som har tagit tillvara ullen? Vad gör man av den? Kan man skicka den till ett spinneri...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: fejko
·
Övr. Djur Vad är det för skillnad på helfoder och värpfoder ? Ska man ge värpfoder året om eller bara under sommarhalvåret ?
Svar
1
· Visningar
1 358
Senast: Jejan
·
Övr. Djur Har ni släppt ut era kaniner än? Haft ute mina kaniner igår och idag, men inte över natten! Funderar på om jag kan låta dem va ute nu...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Luem
·
S
Övr. Djur Hej! Jag har 2 marsvin som är ca 3 år! Ett av mitt marsvin som är rasen virvel har fått som en STOR finne långt ner på ryggen. Om man...
Svar
11
· Visningar
2 459
Senast: sssara_
·
Övr. Djur Nu är dem äntligen här, dvärgvädursungarna mellan Stigfinnarbergets Bläck och Cosmos Julia. Eftersom det är så kallt ute, och för att...
Svar
15
· Visningar
1 212
·
Övr. Djur Hur gör man om man vill räkna ut en foderstat för ett smådjur? Visst det finns vissa rekommandationer på påsar osv. Men för hästar/...
Svar
8
· Visningar
4 307
·
Övr. Djur Som det nämnts i en tidigare tråd har jag ju stympat Örjans päls, och även Ulf ska stympas imorrn. Iom stympningarna kom jag att tänka...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Hur gör jag för att bli av med alla snäckor (sniglar) i akvariet? När jag gjorde rent sist så silade jag allt grus och tvättade det i...
Svar
6
· Visningar
3 050
Senast: Nominous
·
Övr. Djur Har precis kommit hem från tågstationen där jag hämtat ett stycke hamsterpojk! Ett stycke silversobel roan långhår :love: Obelix N...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag har bestämt mig för att skaffa kanin igen, sonen har fyllt två och det hade varit mysigt med lite sällskap i trädgården. Men jag...
Svar
12
· Visningar
1 467
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama