Sv: Vildsvin
Jag har hört om jakthundar som blivit dödade av vildsvin. Men det är kanske inte sant?
Jag har hört om jakthundar som blivit dödade av vildsvin. Men det är kanske inte sant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jo...lite rädd att grisarna ger sig på hundarna bör man vara. Speciellt om man har stora hundar blir det riktiga skador. Men det är ju bara om jyckarna sticker och jagar grisar på egen hand och tvingar grisarna att försvara sig. Annars går de ju inte på hundar bara för skoj skull utan håller sig på behörigtavstånd så länge det går.
Haha jag läste trosor! Det hade varit en syn det!
Haha, man kan ju undra hur ni tänker som läser sådana fel.
läste en jakttidning idag där det stod att man kan hälla parfym på trasor och knyta fast i elstängslet för vildsvinen tycker inte om människodoft.
jånna....Haha jag läste trosor! Det hade varit en syn det!
Gör du så. Kan ju lugna dig med att jag aldrig någonsin stött på en endast gis när jag gått med hunden eller ridit trotts att jag bor i det vildsvintätaste området som finns. De är enormt skygga.