Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag vet inte riktigt, men jag anar att mina tar priset ... :crazy: Jag brukar fylla på matskålen varje kväll och sedan får de också...
Svar
16
· Visningar
1 387
Senast: Migo
·
Övr. Djur Finns det något som heter så? Var i Belgien i helgen och där var det tydligen något djur som levde i vatten och bet hästarna :eek:
Svar
5
· Visningar
5 251
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Jag undrar om man kan låta undersöka en kanariefågel hos en lokal veterinär mott? Visst kan jag ringa och fråga men det känns lite...
Svar
5
· Visningar
1 312
P
Övr. Djur Hejsan, jag skulle väldigt gärna vilja börja tävla i kaninhoppning med min kanin, hon kan hoppa ca.10 hinder i höjden 30cm. Jag tänkte...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: -sunshine-
·
Övr. Djur jag har 10 zebrafinkar i en relativt stor bur (60 djup, 180 hög, 150 bred), funderar nu på det skulle gå att ha vaktlar i samma bur...
2
Svar
27
· Visningar
3 739
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Jag funderar på att kanske bygga några terrarier... Och helt enkelt byta ut hamsterburarna och musburarna så jag helt enkelt bara har...
Svar
8
· Visningar
1 775
Senast: gul_zebra
·
G
Övr. Djur Kära gristokiga Bukare. :bow: Jag börjar att få fantasibrist när det gäller namn på mina kultingar.:crazy: Kan ni hjälpa mig...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 133
Senast: Ljulius
·
M
Övr. Djur Vi funderar på att skaffa dvärggetter, men vi har hört att de både är rymningsbenägna och svåra att ha med och göra, stämmer det? Hur...
Svar
9
· Visningar
4 207
Senast: Kardinal
·
B
Övr. Djur Det är så att min syster ska skaffa en kanin till sin dotter och saken är den att hon vill ha en hona.. Hon har redan en hane. Jag...
Svar
5
· Visningar
6 114
Senast: AbuDabi
·
Övr. Djur Vad är skillnaden mellan Löwen kanin och lejon kanin? Satt och funderade på det..
Svar
5
· Visningar
4 428
Senast: Hannis_
·
Övr. Djur Är det nån som gjort det, att ha inomhus? Jag har två vanliga 100- burar till mina två kräk, en här hemma och en hos föräldrarna...
Svar
10
· Visningar
1 471
Senast: Luem
·
A
Övr. Djur Hade en hermelin kanin som hette Ludde. Han dog i torsdags i hjärt attack.... Lite då och då hade han andats konstigt men nästa dag var...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: always_TsT
·
Övr. Djur Hur har ni löst det? Tänkte bygga en "sandlåda" på ben, med ganska höga kanter så att de inte sprätter ut sanden och inte heller öser...
2
Svar
26
· Visningar
4 210
Senast: pinky
·
Lantbruksdjur Gissa vem som nyss tingat sig en liten abessinier-pojke? :love: :love: Han hämtas på marsvinsutställningen i Kristianstad den 19:e...
Svar
6
· Visningar
820
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Ja, ni ser rubriken x) Satt på blocket och fick syn på två hanar och mja, nu är de mina ^^ Inte riktigt det jag hade tänkt men det duger...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 961
Senast: DeDa
·
L
Övr. Djur hej jag har ingen aning vilka raser mina gull puttar är. Och jag undrar om någon kunnde hjälpa mig :D knut drago...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: BeastieBabe
·
T
Övr. Djur Hej, för ett år sen så fick min hona sin första kull. Då var hon 2 år. Hon fick en unge som tyvärr inte klarade sig. Nu undrar jag om...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Tuffa_tosen
·
N
Övr. Djur :idea: Jag har länge funderat på att starta igårng mitt akvarium på 105 L :love: och funderar nu på vilka djur som kan tänkas bo där i...
Svar
17
· Visningar
4 284
Senast: Nominous
·
Lantbruksdjur Var ute förut hos hönsen & ankorna (är inte mina, men de bor här på gården) och fyllde på vatten. Nu är deras vinterhage väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: mizz
·
C
Övr. Djur hej! undrar om ängshö från granngården är bra. kommer från dogman som det står på påsen. har detta hö mycket fiber? är till våra dvv som...
Svar
6
· Visningar
2 128
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix