Skum avlivning

Sv: Skum avlivning

Innan och egentligen fortfarande, men pga de "nya" lagarna.. Hur som helst så använder man eter inom typ leksaksjärnvägsmanicker. Så hos sådana återförsäljare kan man få tag i eter :crazy: Men de vågar inte sälja till vem som helst längre eftersom att det har vart många som köpt för att avliva djur med det.

Personligen skulle jag nog säga att jag hellre skulle se någon avliva ett djur med eter än med egen påhittad metod om det är en sådan liten människa som inte behagar gå till veterinären.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 205
Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 134
Senast: Sassy
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 781
Hästvård Erfarenheter om denna hemska sjukdom mottages tacksamt!! Min dotters äldsta häst,25-årige Max har fått denna diagnos tyvärr...
Svar
9
· Visningar
3 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar