Sv: Nämen!

Tack för svaret :bow:
Får se om det flyttar in några små råttor till sommaren :D

Jag måste erkänna att jag inte har någon koll på vilka du ska ha... :o bara de som jag och mamma ska ha :D ser inte skillnad på könen längre.

Men jo, alla är dumbos nu när jag tittade efter :D:p

Men oj vilken sötis:love:

Dumbo-råttor är så himla söta som bebisar, men som vuxna tycker jag att de ser endast utvecklingsstörda ut:o:angel:

Ah, jag vill också skaffa fler råttor, mina 2 vill ha sällskap....(måste ju ha något att skylla på):angel::p:D

Jag har rätt dålig koll jag med :o Fast jag har sjukt dåligt sifferminne helt enkelt, samma med namn - Margherita är det enda namnet jag minns, för den pizzan brukar jag äta fast med paprika på :D

dramatik_87: Precis! De ser bara fula och dumma ut ju! :D Toppörat ftw! :love:

Gör som jag, skaffa regel om minst 3 i en flock - det ger ju fördelar om nåt händer liksom, så det inte blir en ensam kvar :angel: Flocken blir mer lugn, harmonisk och funkar bättre med fler också - iaf här hemma :banana:

Dangerose: Men Tuttul är ju levande! :D

Men SKRIK på dig du kan väl inte ta och köpa hö i djuraffär.
Kollade ICAs hö till gnagare 50 kr/kg och jag ger 2 kr/kg hos min bonde! Vadå överpris i affärerna? :eek:

Jag viiiiill köpa hö från bonde men de bönder jag hittat bor antingen för långt bort... En enda i närheten har jag hittat men han har inte svarat på mitt mail, har frågat en ridskola också men inget svar där heller :(

Bönder tror jag sällan svarar på mail, ring eller be någon ringa.
Ridskolan föreslår jag att du antingen ringer eller går dit och pratar med dom.

Du tjänar otroligt mycket pengar på det.

Mjo, får försöka ringa nån dag :)

Precis... För att inte tala om att slippa gå till djuraffären i tid och otid! Köper 110 liter åt gången, det är sjukt drygt att släpa på ju. Då köper jag hellre på mig en jävla massa balar på en gång, har ett förråd jag kan fylla :angel: Enda kruxet är väl egentligen bristen på bil. Den enda möjliga skjutsen jag har är pappa men han är höallergiker... Känner inget annat folk som kan skjutsa. Inte känner jag nån med epa heller, det skulle ju kunna funka det också eftersom jag har traktorkort :D

dramatik_87: Precis! De ser bara fula och dumma ut ju! :D Toppörat ftw! :love:

Gör som jag, skaffa regel om minst 3 i en flock - det ger ju fördelar om nåt händer liksom, så det inte blir en ensam kvar :angel: Flocken blir mer lugn, harmonisk och funkar bättre med fler också - iaf här hemma :banana:

Ja så måste det ju vara.
Jaja, nu MÅSTE jag ju bara börja spana efter en till:angel::D

Kan se kassörskans min inne på ICA (vårt närmaste post-ombud) när man kommer instapplandes med 3 balar hö, dåligt packeterade, och frågar lite dumt om de räknas som "stort brev".

:rofl:

Baah! Det är väl ingen konst. Stackars posten behöver få lite press på sig.

DHL är väldigt trevliga att skicka med btw, då får man det direktlevererat hem till dörren om paketat är stort. :D

Mjo, sant.
De blev inte så glada på mig när jag kom traskande till Hemköp för att hämta ett paket innehållande en 120 cm kaninbur och en dunabur för hamster... Men det borde de bli, ju! :angel: :D

Haha, de brukar bli sura om paketet inte kan bäras i en påse här hemma.
De var inte överdrivet glada när min lillebror fick hem sitt ljudsystem i en jättekartong. :rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: Puffindog
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 650
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
7 730
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama