Hur mycket kan jag begära?

Sv: Hur mycket kan jag begära?

Ah, har inte tänkt på att man kan göra en vanlig lucka också... Det vore ju också görsmidigt. För att inte tala om man gör luckan i galler, så blir det ju bättre ventilation också :laugh:

Får klura lite, än blir det inget bygge iaf :D

TS bor i en etta och har ju en hel del burar, hon har bott där i ca 2-3 månader och då har man inte ännu bott in sig och kommit på en bra lösning med förvaring, då är det skönt om det kan vara kvar hos föräldrarna. Och jag skulle ogilla om föräldrar med syskon 2-3 mån efter jag flyttat i panik ska ändra om i rummet jag bodde i. Hemma i mitt rum hos mamma och pappa står fortfarande möbler och kartonger med saker kvar trots mamma har planer att göra om där.

Dessutom bor inte TS så långt hemifrån så istället för att gå och slänga den kunde dom erbjudit sig att lämna den hos henne om dom nu hade så bråttom!

Finns inte ord för hur vansinnig jag hade blivit på mina föräldrar om dom hade slängt något av mitt innan utsatt datum hade gått ut!

Och jag skulle ogilla om föräldrar med syskon 2-3 mån efter jag flyttat i panik ska ändra om i rummet jag bodde i.

Mitt gamla rum skulle inte ens göras om, utan vardagsrummet skulle göras om. Mamma och jag har bytt bokhylla så min gamla stod kvar där, det enda de gjorde om på mitt gamla rum var att byta bokhyllor (min gamla mot 2 av mammas 3 delar böt plats bara, 3:e delen ska hem hit) för mitt gamla rum ska bara agera förråd. Kan inte påstå att buren står ivägen om man säger så, det är ingen jättebur det är tal om direkt... :crazy:

Ah, har inte tänkt på att man kan göra en vanlig lucka också... Det vore ju också görsmidigt. För att inte tala om man gör luckan i galler, så blir det ju bättre ventilation också :laugh:

Får klura lite, än blir det inget bygge iaf :D

Snabbtips om galler.

Sådana galler som varit grillgaller i spisar kan man få på tippen om man frågar personalen SNÄLLT! ( Dvs om man vill ha en 2-3 stycken). Kanske inte på alla tippar det beror ju på hur rabiat personalen är. Fast jag vet inte om mellanrummen är smala nog för att fungera till råttor och hamstrar. Till kaniner och marsvin är de ok.

Jag använde sådana galler till dörrar och rasthageväggar etc när jag i tonåren födde upp hermelinkaniner.

/KT

Ah, smart! Antar att de passar hamstrar iaf, de brukar ju inte vara breda iaf :) Råttorna däremot ska inte bo i terrarie öht ^^

Annars lär det ju funka med vanligt fyrkantsnät/voljärnät i en träram också :laugh:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 027
Senast: Anonymisten
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 460
Senast: a1agnlju
·
Övr. Barn Hade en intressant diskussion på ämnet. Hur har pappans roll i barnets/barnens uppväxt förändrats under "senare tid" (säg senaste 20-30...
26 27 28
Svar
540
· Visningar
33 875
Relationer *Gnälltråd* Min mors sambo (A) driver mig till vansinne snart. Han är så fruktansvärt otrevlig mot både mig och barnen. Allt och alla...
Svar
18
· Visningar
3 045
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama