Sv: Mushjort

Bara för att det heter mushjort betyder det inte att det är en hybrid.
Då skulle det ju innebära att en Karelisk björnhund vore till viss del björn och viss del hund i så fall.
Eller att vi rider omkring på söta sjöhästar ;)
Det är bara ett namn och inget annat.
Sedan är dom jättesöta och sådan har jag sett några gånger på animalplanet givetvis :p

Jo, jag förstod det.
Men jag blev lite fundersam på om de andra förstod det eftersom de drog upp bilder på andra hybrid-djur.

Aha, din fråga antyde på att du inte alls var säker på saken så därav mitt svar.
Hade du format det som ett påstående "det är ingen hybrid" så hade det varit glasklart vad du visste :laugh:

Såg ni det konstiga djuret i expressen igår då? Det var nått nyupptäckt djur som ser ut som en blandning mellan katt, råtta, räv osv, och har ett grisliknande tryne. Albino med kaninögon.. skitkonstig!

Nej det gjorde man tydligen inte.. Fast det var bilder i tidningen däremot.. Tänkte om nån läst den :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
708
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
644
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 563
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 030
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve