Mina nya råttor har anlänt!

Sv: Mina nya råttor har anlänt!

Haha, jaja men färgen var lik iaf...haha.

Men ärligt talat har jag trott det var en råtta:o:D

Hehe mjo, det är ju ingen stor bild och dessutom från en lite svår vinkel så det är nog lätt att tro :D

Men då antar jag att den beiga råttan är en champagne iaf :) Kan slänga upp en bild på en champagne om en stund så vi får absolut klarhet på det :D

Lolita, champagne european berkshire
lolita-1.jpg

Och här har vi Krull, champagne european berkshire rex, dock alldeles för ljus enligt standarden, hon var nästan helt vit...
krull-5.jpg

Här sitter jag och letar efter tråden där jag skulle lägga in bilder på mina nuvarande pälsklingar... Men det var ju den här x)

Mansikka, aka "Sickan", s/mi ir mm dumbo
mansikka-4.jpg

Swanheart, s/ba eubk
swanheart-10.jpg

Kinslayer, aka "Gun", ag ir mm
gun-8.jpg

Elsa, s/ba hd
elsa-9.jpg

Mirva, aka "Gunnar", s-pew
gunnar-7.jpg

Lilja, s/ba eubk
lilja-9.jpg

Frutti, aka "Gunilla", s/ba eubk
gunilla-1.jpg

Anima-Dårpippi, aka "Anima", sm ccp
anima-2.jpg

Åh, va vackra dom är, allihopa=) men du köper från uppfödare, eller är du uppfödare själv?

Jag föder inte upp nej :) Mansikka kommer från Rättviksgymnasiet (vilket jag inte kan rekommendera), Swanheart och Gun är födda här efter en tjuvparning, Elsa är en omplacering, Gunnar och Lilja är zooråttor, Gunilla är en omplacering och Anima kommer från en tjej som precis börjat föda upp som jag har fattat det iaf :) Jag har som regel att bara köpa från uppfödare men jag har av nån anledning aldrig lyckats följa den regeln :rofl: Ffa omplaceringar brukar dominera här hemma, jag är svag för råttor som måste "räddas" :D

Liknande trådar

Övr. Djur Ja, vilka här inne har egentligen råttor? Släng gärna in bilder och presentation på dem och berätta varför det blev råttor för just er...
Svar
10
· Visningar
1 419
Senast: johannea
·
Avel Vet ni några avkommor efter honom som blivit annorlunda färgade/teckningar? Araber, får dom vara isabeller? En avkomma jag känner...
2
Svar
35
· Visningar
5 158
Senast: bellaobert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar