Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur parade min kanin idag .. hon morrade liksom när hanen hoppade upp men flytta sig inte utan bara morrade. dom parades några gånger men...
Svar
3
· Visningar
1 020
Övr. Djur Är så bekymrad för min lilla fågel. Hon har idag suttit ensam på en gren och sett uppburrad ut. . . :cry: Jag har 11 st zebrafinkar i...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 468
Övr. Djur Här kommer lite bilder på min skrutt Rufus! :) Ni med chillor får också gärna lägga in bilder sen :) Visst är han söt? :D
2
Svar
27
· Visningar
2 134
Övr. Djur Ska flytta till hus nu och är sjukt rädd att akvariumet kan gå sönder och orsaka vattenskador. Vill därför ha det i badrummet om jag ska...
Svar
3
· Visningar
1 533
Senast: Cita
·
S
Övr. Djur har just skaffat användarkonto på pixbox så jag tänkte dela med mej av lite hoppbilder på mina kaniner (om jag lyckas vill säga :angel:)...
2
Svar
34
· Visningar
2 184
Senast: maalin_
·
G
Övr. Djur Diskuterade på jobbet igår. En tjejs katt är rätt gammal (12 år) och hon funderade på om han skulle gå bort, skulle hon skaffa nytt djur...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 898
Senast: Migo
·
I
Övr. Djur hej!! finns det någon som har erfarenhet av nötrasen Higland cattle? isf skulle jag bli glad om jag fick svar på mina frågor... Nu är...
Svar
16
· Visningar
1 402
Senast: Nominous
·
G
Övr. Djur Hos "hundarna" finns det en tråd med valpbilder resp. vuxenbilder. Vi gör en här också. :idea: Lägg upp bilder på dina älsklingar...
2
Svar
31
· Visningar
3 242
Senast: Gris-Eva
·
S
Övr. Djur Hej!. Jag har en honkanin som har tävlat två gånger och fick pinne båda gångerna så jag var tvungen att köpa tävlingsbok te na båda...
Svar
12
· Visningar
5 014
Senast: _satelit_93
·
C
Lantbruksdjur Någon som har den rasen på gården? Hur är den? Kan man ha en tillsammans med hästar på en liten gård för att gå som amko till kalv...
Svar
2
· Visningar
2 209
Övr. Djur Vart kan man hitta Allmogefår? Främst Svärdsjöfår. Har kikat runt lite i dessa tider då EU-blanketter skall vara inne, och bland...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: KungTulle
·
B
Övr. Djur Får man ha saltvattenfiskar i akvarie i Sverige? När jag var i USA hade männsorna det där, och det var så vackert. Någon som har koll?
Svar
6
· Visningar
1 180
Senast: Yefrem
·
Övr. Djur Vi har 2 hästar,som alltid går ute under sommaren på tjocka beten. Vi måste alltid rida ut på bägge,för de kan inte va ensamma i hagen...
Svar
6
· Visningar
1 411
Senast: Hussen
·
Lantbruksdjur Vi har bestämt oss för att skaffa 2-3 tacklamm + 1 bagglamm nu i sommar. Har redan bokat dem och funderar nu på om det kommer att bli en...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: ameo
·
Övr. Djur En liten fundering... Kan man inte ge kraft grund/ponny till marsvin/kanin som foder och sedan grönsaker vid sidan om? :idea: Om man...
2
Svar
31
· Visningar
3 254
V
Övr. Djur Hejsan :) Nu vill ja se bilder på era tamråttor och möss! Jag har själv 2 möss... men funderar på att skaffa 2 råttor :) Väntar på...
2
Svar
28
· Visningar
2 990
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Djur Tja, kan man det? Har inga planer på det, men av någon anledning dök frågan upp i huvudet? Man borde ju rent teoretiskt få lov att...
Svar
1
· Visningar
2 761
Senast: Ainon
·
Övr. Djur Här kommer litet bilder från när Gudruns små bebbar är runt 2 veckor. Ska fixa bilderna på lillebror Virgil snart. Valentina...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 571
Senast: KungTulle
·
E
Övr. Djur Eftersom jag saknat det i flera år kan jag ju testa här. Ingen som bor i sundsvalls trakerna som är intresserad av kaninhoppning och...
Svar
9
· Visningar
1 020
Senast: Erboon
·
Övr. Djur nån som har nån sån här?? jag e ju allergisk mot tamråttorna så jag fick göra mig av med dem för ett år sen. men jag saknar gnagarna...
2
Svar
26
· Visningar
2 268
Senast: Gargamelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar