Chinchilla bilder

Sv: Chinchilla bilder

jo han ska va jättefin.. :angel: jag har som ingen aning men de som sett han som kan chillor säger att han har en helt sjukt fin päls och färg.

här har du länk på hans stamtavla

jo jag tänkte jag skulle försöka ställa han, vore skoj. men dom e ju så långt borta alla utställningar. men funderar kanske på den i örebro i höst.

Chinchillor är så j*vla söta, rent ut sagt! Hade jag inte haft hund, katter och häst hade jag lätt skaffat ett par stycken!

Haha, vi hade en tråd om det förut. Och jag har sett det här där jag bor :D, men jag vet inte om det finns nu längre.. Det var väl några månader sen den tråden skrevs :D.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
698
Senast: Scandi
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
400
Anläggning Vi har en liten shettis som rymmer och har nu tänkt att stängsla med denna tråden från granngården. Är aluminium tråd bra för rymmare... 2
Svar
22
· Visningar
1 319
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCX
  • Boendeyta med barn
  • Pendelparkering Stockholm

Hund, Katt, Andra Djur