Chinchilla bilder

Sv: Chinchilla bilder

jo han ska va jättefin.. :angel: jag har som ingen aning men de som sett han som kan chillor säger att han har en helt sjukt fin päls och färg.

här har du länk på hans stamtavla

jo jag tänkte jag skulle försöka ställa han, vore skoj. men dom e ju så långt borta alla utställningar. men funderar kanske på den i örebro i höst.

Chinchillor är så j*vla söta, rent ut sagt! Hade jag inte haft hund, katter och häst hade jag lätt skaffat ett par stycken!

Haha, vi hade en tråd om det förut. Och jag har sett det här där jag bor :D, men jag vet inte om det finns nu längre.. Det var väl några månader sen den tråden skrevs :D.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 633
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 559
Senast: thoora
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 218
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix