Då & Nu *bildtråd*

Sv: Då & Nu *bildtråd*

Ser inte din länkning heller, men när jag citerade ditt inlägg så såg jag att du hade lagt länken som en bild. :angel:

Du menar egentligen http://www.pixbox.se va? ;)

Jag förhandsgranskar alltid mina inlägg innan jag skickar iväg dom så jag ser att jag har länkat rätt till bilder m.m.

Ojsan hoppsan. :angel:
Hade kopierat hennes bildadress för att se vart den var ifrån och glömde bort att kopiera pixbox-adressen.
Hehe, så kan det gå när man är sjuk och försöker sitta vid datorn.
:rofl:

Åh vilken underbart söt kanin :love:

Alla andra med förståss :D

Bara för att ni var snälla och kommenterade lägger jag ut en till bild på honom, här med all bebispäls på. Troligen ca 4-5 mån gammal:

Zebben6.jpg

vilka sötnosar :D och vad färdigutveckade dom var som små :)
men dom föds väl "helt färdiga"? ;)

Ja, visst är de söta :D Marsvin är ganska speciella bland gnagare eftersom de föds helt utvecklade :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 624
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 305
Senast: Fetaost
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 436
Senast: Hyacinth
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 423
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17