Kaninhoppning

Sv: Kaninhoppning

ååh vilka fina kaniner du har :D

haha, den blöta var ju verkligen huur söt som helst! :love:

Nu blev jag avundsjuk! Har nyss börjat "sätta igång" mina igen efter vintern, och eftersom hindrerna bara ligger på en 10cm nu så river dem så att bommarna flyger, inte kul att hoppa lågt tydligen :p

Kaninerna ser ut att hoppa bra! Den blöta viltgråa var ju supersöt! :love:

Du får skälla på mig :angel: men här är mina två hoppare förra året (inga kommentarer att på mig tack, jag vet att jag är smal)
Zack1.jpg

1-3-2.jpg

PS. Detta är något av Zebs första hopp någonsin, därav avtåndet mellan hindrerna. Lättare att lära in med kort tycker jag.

Naaaw :love::love: SÖTA mina har hållit igång hela vintern :). min tjuriga hona har tatt pinnar på sina första strarter :D

Tack! kan inte tävla mina inne (utekaniner) så dem får bara lulla runt i snön under vintern :p

grattis! :banana: jag hatar att hoppa honor, dem är så envisa! En av mina har flera gånger hoppat över utebursgallret på 70cm men jag kan knappt förmå henne att kravla sig över 10cm :mad: I för sig kanske det går bättre om man börjar lite tidigare, hon är 4år nu och har hoppat bara några enstaka gånger (avelshona). Men jag håller mig till hanarna ;)

jag hatar att hoppa honor, dem är så envisa! QUOTE]

:D ironiskt nog föredrar jag honor :rofl: hanar e oftast så sega de ska lukta överallt. fast honor e envisa och har ibland hetsigt humör ,en det är något jag är beredd att ta för ett på pinnar :D

Gissa vad jag gör nu:bump:

JAG SITTER BEBISVAKT! :banana::banana:
Isa ska klämma ut sin första kull i natt *im so exited!!*
vill ha manteltecknade o svarta o blåa:D

nippran de bidde inga igår:cry: men jag håller tummarna den här natten:D :bump:

Oh, va trevligt med små bebisar! Kom det några igår natt?
Jag har två veckor kvar att vänta på en av mina honor :p

Jag har gott hopp om Zebben, han måste vara osteril eller något för han är totalt ointresserad av honor, och bråkar inte med hanar. :D

nepp inga ännu men jag håller tummarna hon bäddar och äter och blir tjock och tjurig xD jag har också två hanar som inte bråkar med andra (sålänge den andre inte muckar gräl:rofl:då får dom skylla sej självaXD) de älskade varann men den ene gjorde slut för ett tag sen så nu ärom inte kompisar längre :devil:

va mysigt me små kaninisar :D mina kommer om drygt 10 dagar! :banana: :bump:

Renrasiga dvärgvädurar ;)

mamman är min bild här till vänster :D

Då kan ju ungarna se ut hur som helst typ ;D sött :)

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 130
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 764
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix