chinchilla

Sv: chinchilla

:rofl: fan jag stöter ju på dig hela tiden nu ju :D de eju jag som ska ha black velvethanen av dig. :p

kl
SKa skaffa en chinchilla och följer tråden intresserat. :D
En fråga: Är det nödvändigt med sällskap?

ja det är väldigt nödvändigt. håller på slita ihjäl mig för att hitta sällskap åt henne. verkar omöjligt. suck.

ensamma mår de oftast inte bra.

Mina honor kunde inte vara tillsammans, så de levde åtskilda. Om man kan fixa sällskap är det ju eg. det bästa, men det går bra med ensamma chillor också, då krävs det kanske lite mer pyssel för att få dem att trivas riktigt ordentligt! :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Övr. Djur Hejsan alla! Min lillasyster ska skaffa en dvärghamster. Men har läst att de eventuellt vill bo två. Stämmer det? Och om det stämmer vad...
Svar
9
· Visningar
1 511
Senast: Dopy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 069
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?