Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har två små marsvinshonor och dom är 5-6 månader gammla nu. Ett "problem" Har inte den blekaste aning om vad dom är för raser...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: Beccan89
·
S
Övr. Djur Det här är Malte! En riktigt stor och fin mal! Köpte honom igår:love: 2
Svar
32
· Visningar
2 773
Senast: Skumbananen
·
Övr. Djur En av mina råttor har fått en tumör, den måste ha vuxit ut väldigt snabbt för den är redan rätt stor och sitter mycket dumt till på ena...
Svar
12
· Visningar
4 374
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Kan kaninen äta det?
Svar
4
· Visningar
1 687
Senast: Lilija
·
L
Övr. Djur Hej! Jag undrar var man kan köpa åsnor. Är det någon som vet en hemsida?
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Goat lover
·
D
Övr. Djur Har någon försökt att "föda" upp nån insekt med metamorfos?:d (ägg, larv, puppa & insekt) Jag försöker med flugor just nu!:smirk: Det...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: DeDa
·
G
Övr. Djur Nu när jag inte fattar hur man lägger in biler så vill jag gärna se lite bilder på andras djur. Jag vill se bilder på : Marsvin,Kaniner... 2
Svar
33
· Visningar
6 640
·
P
Övr. Djur Min kompis har kanin- och marsvinsuppfödning och hon behöver massor av namnförslag! Så, vad heter era djur? Eller har ni bara ett bra... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 091
·
S
Övr. Djur Vill veta hur gamla era marsvin blivit och dödsorsak! Gärna bilder också! Min äldsta blev 7 år och dog av ålder förmodligen gör var... 2
Svar
35
· Visningar
7 632
Senast: Trubbel
·
Övr. Djur Det är så att min gravida lillasyster så gärna vill skaffa sig ett smådjur att pyssla om. Hon vill ha ett ganska lättskött smådjur som...
Svar
9
· Visningar
969
Senast: Otter
·
Lantbruksdjur Vi behöver fler betesdjur och då gärna något mindre som går att ha nära trädgården så att det inte växer igen. Hästarna är så stora och...
Svar
17
· Visningar
3 817
Senast: Reykur
·
T
Övr. Djur Jag behöver hjälp till en av våra hanar! Det började med att han blev förskyld, han nös och var lite snorig men nån dag efteråt blev...
Svar
9
· Visningar
1 872
Senast: älgen
·
9
Övr. Djur jag tycker att vi startar en djurtråd..de ordet som djuret slutar på ska nästa börja på och så vidare:bump: det får bara vara djur:D... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
7 958
·
Övr. Djur Jag har fyra hönor, två st på ungefär 8 månader, och två till som är drygt över ett år. Jag har problem med att en av mina hönor pickar...
Svar
6
· Visningar
6 269
Senast: Pilot
·
M
Övr. Djur Tänkte att det kunde vara kul och ha en bildtråd här inne, där alla kan visa sina djur. :) Gärna en kort beskrivning av djuret, till...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Jaha. Var ute och plåtade litet på eftermiddagen när det slutat regna och solen kommit fram. Kan lugnt säga att det är svårt att få...
Svar
14
· Visningar
1 571
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Är det någon som vet hur gamla höns kan bli och om de lägger ägg ända till slutet?
Svar
3
· Visningar
771
Senast: johanna_melissa
·
Övr. Djur Eftersom mina marsvin går som de vill in och ut i buren, hade jag tänkt plocka bort gallerdelen. Den är bara ful och i vägen. :p Men... 2
Svar
20
· Visningar
2 784
Senast: Modig_Korn
·
D
Övr. Djur Är det nån som har någonsin prövat föda upp en fluga från larv?? I såfall kan en flugpuppa utvecklas till en fluga fast fen inte hänger...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Ja, nu har tiden gått ut för min älsklingstoffla Tuva. Hon fick UVI december som hon hämtade sig ifrån, men hon tacklade av mer och mer...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: Dahlgren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka