Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Min kompis har kanin- och marsvinsuppfödning och hon behöver massor av namnförslag! Så, vad heter era djur? Eller har ni bara ett bra...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 065
Senast: DeDa
·
S
Övr. Djur Vill veta hur gamla era marsvin blivit och dödsorsak! Gärna bilder också! Min äldsta blev 7 år och dog av ålder förmodligen gör var...
2
Svar
35
· Visningar
7 628
Senast: Trubbel
·
Övr. Djur Det är så att min gravida lillasyster så gärna vill skaffa sig ett smådjur att pyssla om. Hon vill ha ett ganska lättskött smådjur som...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: Otter
·
Lantbruksdjur Vi behöver fler betesdjur och då gärna något mindre som går att ha nära trädgården så att det inte växer igen. Hästarna är så stora och...
Svar
17
· Visningar
3 812
Senast: Reykur
·
T
Övr. Djur Jag behöver hjälp till en av våra hanar! Det började med att han blev förskyld, han nös och var lite snorig men nån dag efteråt blev...
Svar
9
· Visningar
1 864
Senast: älgen
·
9
Övr. Djur jag tycker att vi startar en djurtråd..de ordet som djuret slutar på ska nästa börja på och så vidare:bump: det får bara vara djur:D...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
7 957
Senast: DeDa
·
Övr. Djur Jag har fyra hönor, två st på ungefär 8 månader, och två till som är drygt över ett år. Jag har problem med att en av mina hönor pickar...
Svar
6
· Visningar
6 236
Senast: Pilot
·
M
Övr. Djur Tänkte att det kunde vara kul och ha en bildtråd här inne, där alla kan visa sina djur. :) Gärna en kort beskrivning av djuret, till...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Jaha. Var ute och plåtade litet på eftermiddagen när det slutat regna och solen kommit fram. Kan lugnt säga att det är svårt att få...
Svar
14
· Visningar
1 571
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Är det någon som vet hur gamla höns kan bli och om de lägger ägg ända till slutet?
Svar
3
· Visningar
768
Senast: johanna_melissa
·
Övr. Djur Eftersom mina marsvin går som de vill in och ut i buren, hade jag tänkt plocka bort gallerdelen. Den är bara ful och i vägen. :p Men...
2
Svar
20
· Visningar
2 775
Senast: Modig_Korn
·
D
Övr. Djur Är det nån som har någonsin prövat föda upp en fluga från larv?? I såfall kan en flugpuppa utvecklas till en fluga fast fen inte hänger...
Svar
1
· Visningar
915
·
Övr. Djur Ja, nu har tiden gått ut för min älsklingstoffla Tuva. Hon fick UVI december som hon hämtade sig ifrån, men hon tacklade av mer och mer...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: Dahlgren
·
E
Övr. Djur Hej! Kan man ha utekaniner inne korta stunder på sommaren? :bump:
Svar
6
· Visningar
1 667
·
G
Övr. Djur Jag har nu 2 marsvins hanar på 2 & 3 år men dem blir 3&4 i sommar. Det är en self och en peruan. Jag undrar om det går och sätta till en...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Guinea
·
R
Övr. Djur Ja just det :) Alla ideér om mat till "feta" :angel: Marsvin beaktas då mina små gåttegrisar blivit feta. Jag har sagt till min mor...
2
Svar
29
· Visningar
3 205
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Imorgon får vi hem våra tjurkalvar som barnen har döpt efter bondkomikerna Stefan o Krister. Kalvarna är en present till pappa i...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Imnir
·
Övr. Djur Okej, jag kopierar in mitt inlägg från ett annat forum, om även någon av Bukes fisk- och akvariekunniga skulle vilja svara på mina...
2
Svar
33
· Visningar
5 302
Senast: aiquen
·
S
Övr. Djur Hur länge kan fisken vara i en påse när man precis köpt den, innan man släpper i den i akvariumet? Och en fråga om knorrmalar...jag...
Svar
9
· Visningar
2 710
Senast: Skumbananen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama