Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
haha, jag får väl döpa honom till Malcolm då! Nej, han passar till Malte..och hans tjej heter Malin! Är stoltare över det namnet
Jag ska be pojkvännen fota! Glömde helt bort det i helgen, var så tagen av malarna.
En fråga..Malin låg alltid stilla i en snäcka innan Malte kom in i akvariumet. Nu rör hon på sig ofta och man ser henne på många andra ställen. Hon o Malte kryper o knuffar på varandra ibland, det verkar inte vara som bråk, hon verkar mer livfull nu. Kan det vara så att hon är gladare och känner sig tryggare med en till mal i stugan?
Är du säker på att det är hona och hane kanske det kan vara så att de är lite villiga till mer än att bara suga på roten, svärföräldrarna fick ett hundratal malbebisar efter att ha köpt en ny mal som tydligen passade ihop med den de hade
Njea, jag är lite halvnöjd. Men det var första försöket, så jag får väl göra med andra stenar en annan dag.
Jodå, guppisarna och tetrorna gillar den! Malarna är lite för stora för den.
Hästnyheter
Djurägare i Västerbottens inland får vänta länge på hjälp från en veterinär om deras djur blir sjuka. Hanna Lundin i Norsjö har en ponny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.