Bara så himla glad!!!!!!

Sv: Bara så himla glad!!!!!!

Jag tycker akvarium är fina, men, alltså, är det bara jsg som tycker lite synd om fiskarna?
Jag är sugen på att ha ett akvarium i framtiden, men då ska det vara bautastort, vi snackar badkarsstorlek minst typ. O sen vill jag inte ha galet många fiskar ändå. De ska ha yta o röra på sig s.a.s.

Jag har eg. ingen aning om hur fiskar funkar, kanske är miljöskadad från hästar gällande sdtora ytor. :p

Det finns regler för hur många fiskar det får vara på en viss yta.
Jag tyckte också synd om fiskarna förut men va fan dom lever ju så. Viktigaste är ju att dom trivs och inte MISSKÖTS!! ;) Det verkar som om dom flesta missköter sina små älsklingar. Ärligt så gjorde jag det förra gången jag hade det! Men jag var sju!! Och mina föräldrar la ansvaret på mig:crazy: Ingen bra kombination! :D

Jag har 2 akvarium!

Ett på 54 liter som innehåller 4 gula äppelsnäckor för tillfället, kommer flytta in några glödbandstetror och ev. 1 kamphane!

Det andra är på 120 l och innehåller glödbandstetror (de som ska flytta till 54 litaren) neontetror, platy, praktbotior och 3 malar.

Nej, men jag kan fixa när jag hittat kameran, har precis flyttat så den är nerpackad någonstanns.

Jag har 1 blacky(stavas?) och 2 slöjstjärtar i en skål :)
Som våran katt brukar dricka ur :p Men han har aldrig rört nån av fiskarna ;)

Med risk för att vara en hemsk moraltant ska jag påminna om att det i princip är förbjudet att ha fiskar i skål. Dels för storleken och dels för att den kupade formen tydligen inte är så bra. Det finns en del trådar här på forumet om det tror jag!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 092
Senast: Luff
·
Äldre Satt på jobbet i går natt, hade inte mycket för mig och surfade lite på mobilen. Var inne på fb och såg att en vän till mig delat en...
28 29 30
Svar
599
· Visningar
49 099
Senast: Oldie
·
Övr. Djur Jag är så himla trött på att se djur behandlas på ett dåligt sätt. Jag är så less på att se djurägare med mottot "de överlever"- vadå...
Svar
16
· Visningar
1 609
Senast: maalin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama