Har jag något i ansiktet?

Sv: Har jag något i ansiktet?

W00t :eek: Har du också tappat intresset eller nåt? :D
Jag tappar intresset efter någon månad med dem i huset. Mina har dvalat i typ fyra månader nu :crazy: Funderar dock på om man kanske skulle försöka väcka dem nu :p Men varje gång jag överväger det så blir det svinkallt i huset och jag vet att de skulle gå i dvala igen om de var vakna med den temperaturen :crazy:

Jag har bättre bilder men inte på den här datorn.. sitter hos mor och far för mitt internet hemma har pajjat! :mad: :mad: :mad:

Fruktansvärt!
Men nu, typ en vecka senare, verkar det funka..
Men jag har alla bilder på extern hårddisk och hinner inte fixa med det nu..
Bilder får komma när det kommer, jag skapar en tråd till dig då där du kan artbestämma Fredrik.

HEMSKT, förresten. Idag hade Malin, den andra snäckan, smitit (vet inte hur?!) och låg på golvet i morse.. hon såg inte riktigt hel ut, vet inte om Kjell kanske käkat på skalet eller om hon ramlat ner från bordet och på så sätt skadat skalet.. Vet inte ens om hon lever än! :eek:
Stackars, stackars Malin..

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: Rugge
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: Mirre
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 890
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar